Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

מקומות הבילוי המומלצים ביותר באילת

להחליק יחד על הקרח אחרי סיבוב שופינג. ללגום בירה על החוף לצלילי מוזיקה אפריקאית. לאכול את הביס המושלם ולצאת לחגוג במסיבה שווה. חשבתם שאילת מוגבלת באפשרויות הבילוי שלה? אז חשבתם. ריכזנו כאן את כל המקומות היפים והנכונים למשפחות וגם לצעירים:

 

מקומות בילוי לכל המשפחה

אילת מציעה מגוון רחב של פעילויות לכל הגילים ובהחלט קשה להספיק את כולם בבת אחת באותה החופשה. כדי להקל עליכם בחיפושים ובהתאמת המקומות, ריכזנו מספר אפשרויות שיכולות להשתלב באותו הטיול ומתאימות למשפחות שנופשות בעיר למספר ימים:

החלקה על הקרח באייס מול אילת

בליבו של קניון אייס מול המפורסם ניצב משטח החלקה ענק בגודל 1,800 מ"ר שמתאים למאות מחליקים בו זמנית. בכניסה תקבלו נעלי החלקה לפי המידה ותוכלו להיכנס ולהחליק בכיף עם המשפחה במשך כ-30 דקות רצופות.

בילוי בצ'יל בחוף של מוש

חוף הים הדרומי, המושקע והאקולוגי שזכה לשם החוף של מוש על שמו של אחד מארבע השותפים – הזמר מוש בן ארי, מהווה לוקיישן מצטיין שממזג בין חופשת בטן-גב אילתית לוויב הרגוע והמפנק של סיני. אפשר לשטוף כאן עיניים וראש בנחת, להאזין למוזיקה טובה שמתחלפת לאורך השעות ולהתפנק באוכל טוב והמון נחת.

באולינג אילת

אם אתם אוהבים ספורט ובא לכם להוציא קצת מרץ, בואו לתחרות משפחתית מדליקה בבאולינג אילת. כאן מחכים לכם 12 מסלולים מקצועיים מתקדמים לצד משחקיית ילדים מושקעת, זירת ארקייד, שולחנות סנוקר ובית קפה מסעדה. המשחקים מתאימים החל מגיל 5 ומעלה.

קדימה, זמן שופינג

אילת היא עיר ללא מע"מ, מה שהופך אותה לעיר השופינג האולטימטיבית. תמצאו מספר גדול של מרכזי קניות באילת שיאפשרו לכם לשוטט ולרכוש מכל הבא ליד: קניון מול הים הפופולרי שסמוך לטיילת, מתחם ביג אילת בכניסה לעיר, קניון עופר מלכת שבא עם חנויות המותגים הרבות, שדרת הקניות של רויאל גארדן – לה בולבארד ולצידה מתחם רד החדש, טיילת המלך שלמה, מתחם לה פלאז' וכמובן קניון אייסמול.

מפגשים מדהימים עם החי והצומח

אילת היא גם מרכז מסקרן ועשיר של גידולים מן החי והצומח, אותם תוכלו לפגוש בגן הבוטני היפהפה, ריף הדולפינים וכמובן המצפה התת ימי שבו תפגשו מגוון בעלי חיים ימיים מקומיים.

פעילויות אקסטרים שוות

אם אתם מחפשים משהו מסעיר ומלא אדרנלין, תשמחו לגלות כאן שתי המלצות משובחות: האחת היא פארק טופ 94 (מקורה וממוזג) שמציע שלל אטרקציות לכל הגילאים וביניהן פארק חבלים, מסלול קארטינג, קירות טיפוס, משחקיה ועוד. מתחם נוסף הוא ספירל פארק עתיר המתקנים שמציע רכבות הרים, קרוסלת "נפילה" ועוד.

 

בילויים לצעירים

באילת הצעירים נהנים יותר ולא רק. זוגות וקבוצות חברים ימצאו כאן שפע של מועדונים, מסעדות והמון חיי לילה מגוונים מכל הסוגים. הנה כמה מהאפשרויות המוצלחות ביותר:

בילויי מושלם לחובבי בירה במבשלה

המבשלה היא מבשלת בירה מקומית ובוטיקית, בה תמצאו עשרה טעמים שונים של בירה – כולם נמזגים בתוך בר בעיצוב תעשייתי מושקע בגישת Open Kitchen כך שתוכלו לראות את המבשלה עצמה מבעד לקירות זכוכית. כמובן שיש גם אוכל טוב, בדגש על בשרים, דגים ונשנושים.

חגיגה של קולינריה איטלקית בפסטורי

סמוך למלונות קיסר ונפטון (ברחוב תרשיש המפורסם, המקביל לטיילת אילת) תמצאו בית תבשילים איטלקיים משובח, פנינה אחת מבין שלל מסעדות באילת שנחשבות למצוינות. פסטות, דגים, מאפים בתנור אבן, בשרים, דגים וכמובן יינות וקינוחים, כולם מצטרפים לחגיגת המסורת האיטלקית וגם הפעם בשיטת ה- Open Kitchen שמשקפת את תהליך ההכנה.

חזק בברדק

ברדק הוא פאב לייט-נייט מדליק ותוסס, עם דיג'יי מתחלף מידי ערב, אירוח אמנים צעירים ושלל ערבי קונספט שכדאי לתפוס. תפריט האלכוהול של המקום מציע מגוון רחב מאוד של משקאות, ביניהם שפע עצום של בירות וויסקי.

פאב הדובים

פאב הדובים הוא אחד הפאבים הפופולריים ביותר בעיר לצעירים, שבאמצע השבוע מנגן רוק מכל הזמנים והסגנונות ובסופ"שים הופך לחיית מסיבות עם מוזיקת דאנס מגניבה. המקום מציע מבצעים תדירים על כל סוגי המשקאות שלו וישמח לפנק אתכם גם בנרגילה וליינים מיוחדים. אגב, אחת לשנה מתקיימת כאן אולימפיאדת אלכוהול שנמשכת סופ"ש אחד שלם ופרוע.

רוקדים בסלינה עד השעות הקטנות

סלינה נחשב לאחד המועדונים השווים ביותר באילת ופעיל בחודשי הקיץ בלבד, בשל היותו פתוח. המקום מכיל רחבת ריקודים ענקית, שבעה ברים, מתחם אוכל והכל מגובה בתאורה והגברה מתקדמת ובפינות ישיבה רבות. דיג'יים ואמנים מישראל והעולם מנגנים כאן על בסיס קבוע. הכניסה מגיל 18 בלבד.

חגיגות להמונים בקרייזי אלפנט

הפיל המשוגע פעיל לאורך כל השנה בשל היותו במתחם סגור, אבל יש בו די מקום לעד 1,200 אנשים מידי ערב. גם כאן מחכה לכם רחבת ריקודים ענקית עם תאורה והגברה משוכללים, לצד הופעות חיות וערבי מוזיקה מכל הסוגים והסגנונות. יש כאן מספר ברים ושלל פינות ישיבה והכניסה גם הפעם מגיל 18 ומעלה.

 

לא חסר כאן מה לעשות

למרות שהתמקדנו כאן בכמה המלצות לפעילויות באילת, לעיר יש עוד הרבה מאוד מקומות ופעילויות להציע לכם, לכל עונה, גיל והעדפה. זה הזמן לארגן לעצמכם מזוודה וחדר במלון ולצאת לחופשה שוברת שגרה, עם האנשים האהובים עליכם ביותר.

מקומות בילוי באילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

חופים באילת

חופים באילת: כל המידע ורשימת ההמלצות

עם כל הכבוד לבתי המלון המפנקים עם הבריכות הגדולות, אין כמו חוף הים, במיוחד אם מדובר בחופים של אילת. עיר הנופש מציעה חופים שמתאימים לכולם: לחברים שמחפשים אטרקציות מים כייפיות שיקפיצו להם את האדרנלין, לזוגות שמעוניינים בבילוי רומנטי, למשפחות שרוצות לפגוש מקרוב דגים צבעוניים ודולפינים מקסימים ולכל מי שרוצה לרבוץ על החוף, עם משקה ביד

לקריאה »
שנורקלים באילת

שנורקלים באילת

שנורקלים באילת היא חוויה יוצאת דופן המשלבת את הכיף של מגע המים עם יופי של עולם הדגה. שנורקלינג באילת הוא המקום השווה ביותר לעשות שנורקלינג בזכות הים באילת והשוניות היפות שבו. שנורקלים באילת אם החלטתם להזמין שנורקלינם באילת או כל אטרקציה מסוג אחר עם אטלנטיס, אז אין ספק שמצפה לכם זמן מדהים, בין אם זה

לקריאה »
מסעדה באילת

מסעדות מומלצות באילת

כמה כיף לנפוש באילת, ומה יותר כיף מלאכול טוב בחופשה? יש לא מעט מסעדות בעיר שמציעות אוכל מעולה והכנו עבורכם את רשימת המסעדות המומלצות לשנת 2023, תבואו רעבים!   המסעדות הטובות ביותר באילת   ברביס אוהבי האוכל האמריקאי ישמחו לגלות שבאילת מחכה להם ברביס, דיינר אמריקאי עם ברביקיו משובח במחירים עממיים בטווח של בין 30

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - מקומות הבילוי המומלצים ביותר באילת ישירות מאיתנו