Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

החוף של מוש: כל הסיבות להגיע אליו במהלך החופשה שלכם!

אחד החופים המומלצים במהלך הביקור באילת הוא החוף של מוש. אם לא די בכך שהכניסה לחוף היא בחינם, יש בה פינות ישיבה שקשה למצוא בחופים אחרים מלבד סיני, וגם מוזיקה ואווירה אחרת מכל מקום אחר. אלה שתי סיבות מצוינות לבקר בחוף לפחות פעם אחת בחופשה, כמו גם העובדה שמדובר בחוף אקולוגי על כל המשתמע מכך. אך מה שמחזיר אנשים בכל פעם מחדש לחוף הוא דווקא התפריט המעולה, שעל אף היותו צמחוני הוא נחשב לאחד הטובים בארץ. אז מה כדאי לדעת על החוף ועל התפריט? כל התשובות בהמשך הכתבה.

 

התפריט שיחכה לכם בחוף של מוש

מטבח החוף של מוש אמנם צמחוני אך גם אוהבי הבשר ייהנו במיוחד מהמנות האייקוניות שיש במקום. אי אפשר לדבר על החוף מבלי להזכיר את הטחינה, שמהווה מרכיב עיקרי במטבח. היא עשויה במקום ויש לה טעם ייחודי כשהיא משתלבת עם שאר המנות בצורה מדויקת.

לא נמצא בתפריט בשר ולא דגים, אך ביצים בהחלט יש בכמה וריאציות – ולכן המטבח מתאים במיוחד לארוחות בוקר. כל התפריט בחוף של מוש מורכב ממנות שכל אחד מארבעת השותפים הביא מהבית האישי שלו, או ממסעותיו ברחבי העולם. אחת הארוחות האהובות במקום היא ארוחת הבוקר החריפה בשם "בוקר חריף אש". במנה ביצי עין, פלפל חריף, פיתה גדולה וטרייה, ירקות ויוגורט. גם צלחת הפירות של המקום נחשבת לאחת המנות האהובות, שכן היא שופעת פירות קרים וטעימים ומקושטת בקוביות קרח שדואגות לשמור על הקור לאורך כל הסעודה.

איזה עוד מנות שווה לטעום? מנה מעולה היא מנת העדשלובי ובה מסבחת טחינה ועדשים. מדובר במנה עשירה במיוחד, טעימה ומשביעה, גם עבור אלה שאוהבים בשר. עוד מנה שאסור לפספס, וכמובן שגם היא מכילה הרבה טחינה, היא מנת קמבוטה ובה כרובית שלמה בתנור עם טחינה, וגם יש לה גרסה עם שמנת.

 

מה כל כך מיוחד בחוף של מוש?

מלבד האוכל המצוין והצ'יל שרווח בכל פינה, אנשים מגיעים אל החוף של מוש גם בשביל הרייבים וההופעות שמתקיימים בו בדרך קבע ולכל אורך השנה. הופעות אקוסטיות, הופעות רוק ואמנים מוכרים מהארץ נותנים בראש במקום על בסיס קבוע, וזה לא הדבר היחידי שהופך את החוף למיוחד כל כך.

 

להרגיש כמו בסיני

אולי המקום הקרוב היחיד בארץ למה שאפשר לחוות בסיני הוא בחוף של מוש. פינות ישיבה על מזרנים ועל ספות חוף מקש, ערסלים ואווירה רגועה שלא דוחקת באף אחד לשום מקום, זה בדיוק מה שגורם לאנשים לחזור למקום שוב ושוב.

 

בר מפנק

אין ספק שהדבר תורם לאווירה, במקום יש בר אלכוהול שלא היה מבייש אף מסבאה, לכן המקום גם מושלם לבילוי ערב. שימו לב לשעות הסגירה, משום שהמקום לא פעיל עד מאוחר מידי, אם אין אירוע.

 

חוף אקולוגי

החוף של מוש נחשב לחוף אקולוגי והוא מקיים את עצמו מבלי לפגוע בסביבה. למשל, לא תמצאו בו קשים במשקאות בכלל, יש שמירה רבה על ערכי הטבע סביב וכמובן שהאוכל ידידותי לסביבה גם כן.

 

אז איך מגיעים לחוף?

כתובת החוף היא החוף של מוש, אילת, וזה בדיוק מה שיש לרשום בוויז אם מגיעים במכונית. אם מגיעים ברכב אבל בלי וויז, יש לנסוע על דרך מצרים, והחוף נמצא בסמוך למרכז הצלילה פלמידה.

מי שמגיע באוטובוס – הקווים 15 ו-30 ייקחו אותו קרוב לחוף. יש לרדת בתחנת דרך מצרים/חוף הדקל וללכת רגלית לכיוון הכיכר, שם יש לצאת ביציאה השנייה של הכיכר ולפנות לאחר מכן ימינה.

שעות הפתיחה של החוף במהלך השבוע הן: 9:00-20:00, בימי שישי 9:00-19:00 ובשבת 9:00-20:00.

 

שנסכם?

אם מתחשק לכם לנוח באמת, לתפוס כמה שעות או אפילו יום שלם בערסל וליהנות מסיני מבלי לצאת מהארץ וגם לאכול טוב, החוף של מוש היא הכתובת שלכם.

החוף של מוש

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

אלמוגים

שמורת חוף האלמוגים

חגיגה מרהיבה של טבע, צבעוניות ויופי מחכה לכם בשמורת חוף האלמוגים – שמורת הטבע הימית הצפונית בעולם, היחידה מסוגה בישראל ואתר צלילה פופולרי בקנה מידה בינלאומי! זה הזמן לגלות את העושר והמסתורין של מעמקי הים האדום, ליהנות מחוף אילתי נעים וייחודי ולבלות יום של פינוק והנאה משפחתית באחת האטרקציות הטובות בעיר. מה עושים בשמורת חוף

לקריאה »
חיי הלילה באילת

חיי לילה באילת: רשימת המועדונים והפאבים הכי שווים בעיר!

אילת העיר הדרומית, מרוחקת אך כל כך נגישה. אטרקטיבית, תוססת ואנרגטית בכל תקופה. משופעת באטרקציות, שופינג (עם מינוס 17% על המע"מ), טעם, מלונות ואיך לא – גם מסיבות! אז לאן יוצאים באילת ואילו מקומות בחיי הלילה של העיר אסור לפספס? מסיבות באילת: חוגגים עד אור הבוקר! חופשות בטן-גב נקשרות ובצדק לחוש בליינות מפותח. שיזוף בבוקר

לקריאה »
העיר אילת

מה לעשות באילת?

אין ספק שאילת היא היעד האידיאלי לחופשה מושלמת – מזג אוויר חם כל השנה, ים צלול, בתי מלון מפנקים, שופינג ללא מע"מ והכי חשוב – אטרקציות מהנות. אז אם אתם מתכננים חופשה באילת, עם בת הזוג, החברים או המשפחה והילדים, ומתלבטים מה לעשות בעיר הכי דרומית בארץ, לפניכם אטרקציות באילת שאסור לפספס. לגזור ולשמור. אז

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - החוף של מוש: כל הסיבות להגיע אליו במהלך החופשה שלכם! ישירות מאיתנו