Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

בתי קפה באילת: הרבה יותר מקפה ומאפה

מגיעים לאילת ומחפשים את בית הקפה המושלם לאתנחתא של בוקר או אחר הצהריים? סידרנו לכם כאן היכרות עם 11 בתי קפה משובחים שמציעים ארוחות בוקר, מאפים, קינוחים ועוד המון דברים טובים. אז אמנם אפשר להגיע לרשתות בתי הקפה המוכרות, אבל דווקא בגזרה המקומית מחכות לכם לא מעט הפתעות ואפשרויות חגיגיות:

קפה אופטימי

עם מנות חגיגיות כאלה בהחלט יש מקום לאופטימיות. זהו בית קפה-מסעדה חלבי בסגנון איטלקי, המגיש ארוחות בוקר וקפה טוב לצד סלטים, פסטות, פיצות, דגים, כריכים וקינוחים מושחתים. יש כאן גם תפריט יינות במחירים אטרקטיביים: 14 ₪ לכוס יין ו-26 ₪ לכוס בירה. הבונוס של קפה אופטימי הוא המיקום: ממש סמוך לקניון מול הים על הטיילת, כך שאפשר לסיים איתו בכיף בוקר של הליכה לאורך החוף או אחר צהריים של שוטטות בין הדוכנים והמטיילים.

בית הקפה פתוח בכל ימות השבוע, בין השעות 09:00-23:00. הכתובת: פנינת אילת, טיילת מול הים.

גוסטו

קפה גוסטו לא ממוקם באזור המלונות אלא מערבה ממנו, באזור שמאפיין את המלוניות הקטנות יותר (ליד מרכז שלום). הדבר מעניק לאורחים שקט ופינוק בלגימת הקפה שלהם והזדמנות להעמיק בנחת לתוך התפריט החלבי שמציע ארוחות בוקר, טוסטים, סלטים, פסטות, כריכים, מאפים וקינוחים. גולת הכותרת כאן היא המשקאות: שייקים ואייסים מצוינים וברמה גבוהה – הכי מתאים לצינון החום האילתי. אם תבואו רעבים, שווה לשים את העין על כריך האנטי-פסטי בלחם מחמצת.

בית הקפה כשר, פתוח בימים א'-ה' בין השעות 07:30-19:00. ביום ו' עד השעה 14:00. הכתובת: שדרות התמרים 2.

קפה בולבארד

שדרת המותגים היפה מבית ישרוטל (במלון רויאל גארדן) מציעה גם רגעים של פינוק ומנוחה בתוך קפה בולבארד: קפה-מסעדה חלבי בעיצוב נעים ואלגנטי. כאן הדגש הוא על מנות מרעננות עם טוויסט: טוסט עם טונה ואבוקדו-ליים, גבינת משק על ויניגרט אגרסים, פיצה עם נתחי סלמון ועוד. בתפריט תמצאו ארוחות בוקר, מאפים, כריכים, סלטים, איטלקיות, פיש אנד צ'יפס, קינוחים טובים וכמובן קפה מעולה.

בית הקפה פתוח כל השבוע משעה 09:00-23:00. בימי שישי הסגירה ב-17:00. בימי שבת הפתיחה ב-11:00.

ברנז'ה

אחד מבתי הקפה האהובים בעיר, שממוקם באזור הפאבים (קרוב לביטלס) ולכן גם פתוח עד שעה מאוחרת יותר מהיתר. רצף השעות הגדול יאפשר לכם להגיע לכאן בבוקר לקפה ועוגה, לקפוץ בצהריים למנה עיקרית (בשרית או חלבית) ולהגיע בערב לארוחה או דרינק באווירה טובה. במקום מספר תפריטים: ארוחות בוקר, בראנץ', עיקריות, קינוחים, צמחוני וטבעוני ותפריט אלכוהול ויין מגוון. באים ביום שישי? יש גם חריימה!

בית הקפה פתוח בימים א'-ו' בין השעות 10:00-01:00. ביום שבת בין השעות 17:00-01:00. הכתובת: דרך יותם 3.

עוגה צ'אגה

אולי זה השם שקשה להתעלם ממנו או הניחוח הממכר שממגנט לכאן. מה שבטוח, עוגה צ'אקה הוא בית קפה-קונדיטוריה שאי אפשר להישאר אליו אדישים. עוגות, עוגיות, מאפים וקינוחים משובחים – כולם מסודרים במגדלים וממתינים שתיקחו אותם הביתה או איתכם למלון. בית הקפה המתוק מציע ארוחות בוקר, פסטות, סלטים, דגים, קישים, בורקסים, נשנושים, שתייה חמה וקרה. אפשר גם להזמין משלוח למלון כולל עוגות יום הולדת בהפתעה!

בית הקפה פתוח בימים א'-ה' בין השעות 07:45-20:00. בימי שישי וערבי חג 07:45-15:00. בשבת סגור. הכתובת: מרכז רסקו 3.

החצר של ספתא

הווייב הייחודי של ספתא הוא משהו שכדאי לצאת בשבילו מהטיילת: בר-מסעדה שכונתי תוסס עם מנות בראנצ' שוות, ארוחות בוקר וכמובן המון קפה. והתפריט מפתיע: סביצ'ה, מרקים, פסטה קישואים, עראייס דג, קרואסונים עם שמנת וסלמון, מיצים סחוטים וגם קוקטיילים איכותיים. תמצאו כאן גם חומוס מקומי, לחמים שנאפים במקום וכל מה שכיף לפתוח איתו שולחן יחד עם חברים ומשפחה.

בית הקפה פתוח בימים א'-ה' בין השעות 08:00-02:30. בימי ו' בין השעות 08:00-16:00. במוצ"ש בין השעות 21:00-02:30. הכתובת: רחוב אילות 39 (צמוד למרכז שמעיה).

מפגש השייח'

רשת המאפיות והקונדיטוריות מפגש השייח' היא מותג ירושלמי של כמעט 30 שנה, שעיקר ההתמחות בו היא אפייה בטאבון אבן מסורתי. הסניף האילתי פתוח 24/7 וידוע בשירות ובמגוון העשיר שלו: סמבוסקים, בורקסים, פיצות, כריכים, בייגל טוסטים בהרכבה עצמית, בייגלה ירושלמי, סלטים וכמובן עוגות, עוגיות, לחמים ומאפים לקחת הביתה או לנשנוש במלון.

המקום פתוח 24/7 בימים א'-ה'. ביום ו' פתוחים עד השעה 15:00. במוצ"ש הפתיחה תתחדש שעה לאחר צאת השבת. הכתובת: שדרות התמרים 22 (קרוב לקמפוס בן גוריון).

קפה Y

אם אתם מחפשים משהו שונה לחוות ועל הדרך גם לתרום לקהילה, כדאי שתקראו מה קורה בקפה Y: בית קפה חברתי השייך לעמותת "יחדיו" ובו מועסקים בעלי מוגבלויות המשתלבים בשוק התעסוקה. חצר המקום עתירת הקשתות יוצרת לוקיישן מנצח לקפה של בוקר או אחרה"צ ותוכלו ליהנות גם מארוחות בוקר, טוסטים, סלטים, כריכים ומאפים טובים. המקום מעניק חוויה יוצאת דופן ויחס אישי ומתאים לאירועים בתיאום מראש.

בית הקפה כשר, פתוח בימים א'-ה' בשעות 09:00-15:00. בימים שישי ושבת סגור.

לחם ברויטמן

המאפייה המשובחת מתמקדת באפייה מסורתית של לחמי מחמצת ומאפי שמרים משובחים ומחייבת אתכם לעצור ולהיכנס פנימה, גם אם בדיוק הייתם בדרככם למקום אחר. שולחנות הישיבה מקושטים בצמחי תבלין שבהם משתמשים להכנת חלק מהמנות ובמקום תוכלו להזמין לחמים בריאים וסופר טריים משאור ושיפון מלא, כריכים טעימים, מאפים, מאפים וקינוחי דליקטס עם מילויים מתוקים מוצלחים (שוקולד, פיסטוק, חלבה ועוד).

המקום כשר, פתוח בימים א'-ה' בשעות 08:00-20:00. ביום ו' עד השעה 14:30. בימי שבת סגור. הכתובת: אלמוגים 17.

קפה טאטי אנד אילנס

אם חשבתם שבקניונים באילת אין בתי קפה מעולים – חשבו שוב. כי בתוך קניון מול הים בקומה הראשונה, מחכה לכם בית קפה טעים, אלגנטי וחווייתי. כאן מגישים מאפים, לחמים, בריושים, עוגות וארוחות בוקר מפנקות, לצד נשנושים שקשה לסרב להם כמו סינבונים, ביסקוטי, פחזניות ומקרונים. בית הקפה עם זיקה פריזאית מובהקת בגזרת המאפים שלו, אבל בהחלט אפשר ליהנות כאן גם מפסטות, כריכים וסלטים. במקום מוגשים משקאות חמים עם תערובות קפה טריות של אילנ'ס המותג המפורסם.

בית הקפה פתוח בימים א'-ד' בשעות 09:30-22:00. בימים חמישי ושבת 09:30-23:00. ביום ו' 09:30-16:00. הכתובת: הפלמ"ח 1.

האומן 9

רוצים את המנה שלכם במראה יותר חגיגי? בית קפה וקונדיטוריית בוטיק בשם האומן 9 מבטיחה לדגדג לכם את הצורך הראוותני. כאן מתמחים בעוגות מעוצבות לאכילה במקום וגם לאירועים (אפשר להזמין עוגה מעוצבת ליום הולדת ולקחת לחגיגה במלון), קאפקייקס בשלל צבעים, עוגיות והכי חשוב – קפה טרי ומשובח. המקום פתוח בבוקר בלבד ובתפריט יש ארוחות בוקר, טוסטים, כריכים, סלטים, מנות טבעוניות וגם קינוחים ומנות ללא גלוטן וללא סוכר בהזמנות מראש. מבוגרים וילדים יכולים להגיע גם לסדנאות אפייה שמתקיימות במקום.

המקום כשר, פתוח בימים א'-ו' בין השעות 07:00-15:00. הכתובת: האומן 9, אזור התעשייה של אילת.

אילו בתי קפה פתוחים בשבת?

  • קפה אופטימי
  • קפה בולבארד
  • ברנז'ה
  • טאטי אנד אילנס

אילו בתי קפה פתוחים 24 שעות?

  • ברנז'ה פתוחים עד השעה 01:00 בלילה
  • החצר של ספתא פתוחים עד השעה 02:30 בלילה
  • מפגש השייח' פעיל 24/7 אך בשבת סגור (הפעילות מתחדשת במוצאי שבת)

מחכים לכם לקפה מפנק, ולחוויה בלתי נשכחת!

כעיר תיירותית תוססת ומגוונת, תמצאו באילת מבחר רחב של בתי קפה, קונדיטוריות, מאפיות ותפריטים חלביים מעניינים, עם מנות לא בהכרח שגרתיות.

בתי הקפה שהוצגו בסקירה שלנו פונים הן לקהל המקומי והן התיירותי והבלייני ועונים על מכלול רחב של צרכים החל מארוחות קבוצתיות וחגיגת ימי הולדת, דרך קינוחים רומנטיים בשניים ועד משלוחים למלון או ארוחות שחיתות בשעות לא שגרתיות. לכל טעם ולכל העדפה – אנו בטוחים שתמצאו באילת את בית הקפה המושלם להתפנק איתו.

בתי קפה באילת: כוס ובתוכה פולי קפה

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

מלונות באילת

המלונות הכי טובים באילת

עשרות מלונות באילת רק ממתינים שתגיעו אליהם לחופשה מפנקת! מעוניינים בחוויה איכותית, מתקנים עשירים ושירות משובח? שימו לב לסקירת טופ 5 המלונות שלנו בעיר הדרומית: רויאל ביץ' על מה ולמי? רויאל ביץ' נמנה עם מלונות הדגל של רשת ישרוטל בגזרת האקסקלוסיב. המלון בדירוג 5 כוכבים מציע פינוק מושלם לזוגות ולמשפחות ומתהדר בחוויית שירות ברמה הטובה

לקריאה »
פארק מים

פארק המים “יו ספלאש” באילת

באילת יש הכל: ים צלול עם שונית אלמוגים מטריפה, בתי מלונות מפנקים, קניון עם מותגים שווים וכמובן אטרקציות באילת שהופכות את הנופש בעיר לחוויה בלתי נשכחת. אבל דבר אחד היה חסר באילת עד לאחרונה: פארק מים. אז אנחנו שמחים לבשר שממש לאחרונה נפתח בעיר הכי דרומית בארץ פארק מים חדש – "יו ספלאש"! אז מה

לקריאה »
אילת

הטיילת באילת: הרבה יותר מדוכנים וחנויות!

מאז ומתמיד הייתה הטיילת באילת מוקד משיכה מרכזי בעיר, מקום שיש בו הכל מהכל ומציע שלל אטרקציות נפלאות. קשה לנו להאמין שלא יצא לכם להיות שם אם ביקרתם בעבר בעיר, אבל לא בטוח שאתם יודעים עד כמה מדובר על מקום אטרקטיבי ומומלץ לבילוי  – לכל בני המשפחה ובכל הרכב שהוא. מה כל כך מיוחד בטיילת

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - בתי קפה באילת: הרבה יותר מקפה ומאפה ישירות מאיתנו