Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

טיול בחול המועד פסח: כל מה שיש לאילת והערבה להציע לכם!

אין כמו אילת בפסח! הכול פתוח ותוסס, הטמפרטורות לא גבוהות מידי (אבל בהחלט אפשר לקפוץ ראש לים או לבריכה). המלונות פעילים ומחודשים לאחר החורף, והעיר שוקקת ומלאת חיים. אז מה לעשות באילת בחג החירות הקרוב? הנה כמה אפשרויות שוות:

מסלולי טיול באילת והסביבה

מגוון עצום של מסלולי הליכה סובבים את אילת, כולם מפגינים נוף מדברי מושלם ומסקרן, טבע שקט אך עוצמתי ושלל נקודות עניין בתוך ומחוץ לעיר:

טיול בקניון האדום

ברוכים הבאים לאחד המסלולים הפסטורליים בסביבה, שמחכה לכם כ-20 ק"מ מאילת. כאן תמצאו מסלול מעגלי קל שמותאם לכל המשפחה, באורך קצר של כשעה או ארוך יותר לכיוון שעתיים-שלוש. ומה בתוכו? מקטעי ירידה מגובה בעזרת מעקות וסולמות, הליכה מוצלת וכיפית בתוך ערוץ הנחל ואפילו לוקיישן מושלם לתמונה חדשה, על סלע עצום ויפהפה במראה מיוחד.

נחל גשרון

הנחל הדרומי ביותר בהרי אילת והסמוך לגבול עם מצרים (עם נקודת תצפית מדהימה שאסור לפספס!), זכה לשמו דווקא בשל היותו זורם בין שתי המדינות כ"מגשר". המסלול אורך כשעתיים ואורכו כ-3 ק"מ, מקפל בתוכו הרבה היסטוריה מקומית מעניינת. הוא מסווג לרמת קושי בינונית ולכן לא יתאים לילדים מאוד קטנים או לאנשים שאינם מטיבי לכת.

הגן הבוטני

הגן הבוטני באילת הוא פנינה ירוקה ומרהיבה שתאפשר לכם לטייל מבלי לצאת מהעיר. זהו גן אקולוגי ייחודי מסוגו בעולם, המכיל אוסף צמחייה נדיר שנאסף לכאן מכל העולם. הזרעים הונבטו באדמת המדבר על ידי קומפוסט בלבד והגן כולו בנוי בטרסות בשיטה המסורתית, שמאזנת את מליחות המים והקרקע ומעשירה את הגידולים, על אף האקלים המדברי הקשה. יש כאן שפע מסלולים נעימים לכל המשפחה, מצפורים מוצלים מול נוף קסום ואופציה להפעלות, סדנאות וסיורים מודרכים לקבוצות.

אתר הקשתות בפארק תמנע

פארק תמנע המקסים מציע עשרות שבילים מחוברים, כאשר אחד המסלולים הקצרים שבהם (בדרגת קושי בינונית) הוא אזור הקשתות הטבעיות שנוצרו בתהליך חציבת משקעים של שנים. המסלול כולל טיפוס וירידה בסולמות, מחילות ומערות שאפשר להיכנס אליהן בזחילה ונוף קסום אל הבקעה והרכסים האדמונים שמקיפים את הפארק. אורך המסלול כ-3 ק"מ.

פארק הולנד

אתר שהוקם בסיוע קק"ל, עיריית אילת והחברה למתנ"סים, יחד עם ידידי קק"ל בהולנד ומציע פנינה טבעית יפה וירוקה בה גדלה צמחיה עמידה לאקלים המקומי, לצד מספר נחלים קטנים. זהו בית גידול למגוון בעלי חיים וצמחים, המכיל מסלול באורך 2.5 ק"מ. לאורך הדרך תפגשו במגוון עצי באובב, מצפור נוף מרהיב ומיני צמחים נדירים. מתאים לכל המשפחה כולל טיולי אופניים.

טיול לפטרה

פטרה המיוחדת, בירת הנבטים הירדנית, "הסלע האדום", "העיר הוורודה", שוכנת כ-100 ק"מ מאילת ומציעה מסע תקופתי מיוחד בן יום אחד. טיול לפטרה כולל מפגש עם שמורת הטבע פטרה (כולל אופציה לטיול רכיבה על סוסים) ושרידי ארמונות עתיקים שנחצבו בחול הרי אדום, לצד שלל שרידים שנשתמרו היטב ורוויים בסיפורי המקום המיוחדים.

הר שחמון

ההר מהווה את אחד מגושי הגרניט הגדולים והמרכזיים שבהרי אילת ואת מרכזו של פרויקט מחקר מקומי וייחודי. זהו מסלול קווי (כלומר מנקודה לנקודה – לא מעגלי), אך שמתאים לכל המשפחה בשל ההליכה הקלה והנעימה. העונה המומלצת ביותר לבקר כאן היא האביב והכניסה לגמרי בחינם.

שמורת החרדונים

מתחשק לכם לפגוש חרדונים מתוקים שיוצאים ממחבואם כדי להתחמם בשמש? שמורת החרדונים נמצאת כ-3 ק"מ מהכניסה לאילת, במזרח כביש הערבה ותאפשר לכם לסייר בין עשרות מחילות חרדונים שמתחילים את יומם בזריחה בגוון עור אפור כהה ומסיימים אותו בשקיעה, עם שינוי גוון העור לכתום. מדובר בשביל הליכה קליל ונוח, נגיש לכיסאות גלגלים ושמתאים גם לאופניים.

פסח באילת: המלצות לאטרקציות הכי שוות בעיר!

אז מה עוד שווה לעשות בחופשה הקרובה שלכם באילת? לקרוע את השטח בג'יפ, לצלול למפגש עם אלמוגים מרהיבים ולצפות בשפע נדיב של חיות:

טיול גמלים

חוות הגמלים באילת תעניק לכם את החוויה המדברית הכי אותנטית בסביבה, על ידי טיול רכיבה על גמלים בטבע היפהפה של ערוץ נחל שלמה. הגמל, ספינת המדבר, מעניק חוויה סוחפת ועוצמתית שתעזור לכם להפוך את פסח הקרוב לבלתי נשכח! בחווה עצמה תמצאו עוד אטרקציות מדליקות כמו פארק חבלים מלא באקשן ואירוח בדואי כמיטב המסורת.

צלילה ושנורקלים

אחת הפעילויות המבוקשות ביותר בעיר לאורך השנה היא כמובן צלילה באילת. עם ציוד מקצועי מלא או עם שנורקלים בלבד, תוכלו לרדת אל מתחת לפני הים כדי לפגוש עולם שלם של אלמוגים מרהיבים, דגים בשלל צבעים וטבע עשיר, ייחודי ומסעיר. אפשר לצלול דרך כל אחד ממועדוני הצלילה שנמצאים בעיר, באופן חופשי או בצורה מקצועית עם מדריך, שיעשיר את החוויה שלכם הרבה יותר.

ביקור בחי בר

מה משותף ליען, הראם והערוד? את כולם תמצאו בשמורת החי בר ביוטבתה. מדובר בשמורה המדמה ספארי מדברי מופלא ובה מפגש עם עשרות בעלי חיים שחיים בתנאים מדבריים בשטח פתוח וגדול. הטיול עובר בעיקרו ברכב ומשקיף אל מינים נדירים ובסכנת הכחדה, שחיים כאן כחלק מתהליך שימור ייחודי. אם תגיעו לכאן בשבת, שווה לנסות לתפוס את סיור האכלת חיות הבר שיוצא לסיבוב בשעה 11:00 ובליווי מדריך מוסמך מהמקום.

טיול ג'יפים

אם אתם מחובבי האדרנלין, השטח הפתוח והאקסטרים – טיול ג'יפים בדיונות והמדרונים האילתיים זה בדיוק מה שאתם צריכים. תוכלו לבחור את מסלול הטיול ולהשתלב לקבוצת ג'יפים שמתאימה לקצב ואופי המסלול שאתם מחפשים. מכאן תצאו לדרך לטיול בן שעה וחצי ועד ארבע שעות (תלוי באורך המסלול הנבחר) במצוקים המהפנטים של הרי אילת, עם אופציה להגעה עד הקניון האדום או פארק תמנע. כמובן שיש גם טיולי שקיעה ולילה שרק מעצימים את החוויה פי כמה וכמה.

טיול חמורים

בחוות הגמלים המפורסמת הודות לחוויית האירוח הבדואית האותנטית שלה, תוכלו לצאת לטיול שטח מתוק וקסום בכרכרות החמורים. דרך הכרכרה תפגשו את המדבר בצורה חווייתית ומשמחת במיוחד ותטיילו בו במשך כשעה וחצי, לאורך נחל שלמה ונחל צפחות. הטיול מתאים לכל המשפחה ומציע אירוח מדברי הכולל פיתות בדואיות ותה צמחים כמיטב המסורת.

כדאי לדעת שהטיולים נערכים בנהיגה עצמית מגיל 12 ומעלה, בכרכרות שמתאימות למבוגר אחד ועד שני ילדים ובליווי מדריך החווה. החווה סגורה בימי ראשון.

ביקור בחוות האנטילופות

חיה אפריקאית בלב המדבר הישראלי? כן כן, האנטילופות המדליקות ושלל בעלי החיים בחווה מחכים לכם לסיור מרהיב וקסום בין יעלים, איילים, ערוד, זברות וכמובן שלל אנטילופות. גם כאן כמו בסוואנה, הטיול שלכם יתרחש ברובו מתוך הרכב, כך שתוכלו לראות מקרוב את בעלי החיים המשוטטים בשטח הפתוח ללא הפרעה. מסלול הטיול אורך כשעה וחצי ובחווה עצמה מוצעות עוד מספר אטרקציות, כמו פינת זוחלים וציפורים.

המצפה התת ימי

היא האטרקציה הוותיקה והאהובה ביותר בעיר. מהווה את נקודת החיבור בין יבשה וים ומפגישה את הקהל עם העולם החי והעשיר של ים סוף ומעניקה חוויה בלתי נשכחת לכל הגילאים. המצפה התת ימי באילת מכיל עשרות תצוגות של אלמוגים, כרישים, צבי וחתולי ים, חסרי חוליות ומעל 800 מיני דגים שונים – כולם חיים באופן טבעי במפרץ הים המקיף את אילת.

מגדל המצפה מורכב משני אולמות תצוגה גדולים, הבנויים לעומק 6 מטרים מתחת לפני הים כך שאפשר לראות את החי בסביבתו הטבעית ממש. בנוסף תמצאו במצפה סיורי האכלות מיוחדים, מתחם כרישים עוצר נשימה, בריכות ליטוף ועוד המון.

אז שנזמין לכם מקומות?

אילת היא נווה מדבר של פעילויות ואפשרויות לכל הגילאים ולכל העדפה. אם חיפשתם בחול המועד של פסח הקרוב חוויות שונות, מסעירות, יוצאות דופן וגם פורצות את גבולות המלון השגרתיים – אנו מקווים שבמדריך הזה מצאתם את כל מה שחיפשתם, בין אם תכננתם לטייל כזוג, משפחה אם חברים או קבוצת חברים. זה הזמן לתאם את כל הפעילויות ולהתחיל לתכנן את החוויה האילתית המתקרבת שלכם.

טיול בחול המועד פסח

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

קניונים באילת

מרכזי קניות וקניונים באילת

העיר אילת היא עיר הנופש הטובה ביותר בישראל, לא רק בזכות הקרבה לים, המלונות היוקרתיים, הסצנה הקולינרית העשירה בה או חיי הלילה התוססים, אלא גם ובעיקר בגלל אפשרויות השופינג הנפלאות שהיא מציעה למבקרים בה. אילת היא כידוע עיר הפטורה מתשלום מע"מ וכך המוצרים בה הם הלכה למעשה זולים יותר, מה שהביא להקמתם של מרכזי קניות

לקריאה »
החוף של מוש

החוף של מוש: כל הסיבות להגיע אליו במהלך החופשה שלכם!

אחד החופים המומלצים במהלך הביקור באילת הוא החוף של מוש. אם לא די בכך שהכניסה לחוף היא בחינם, יש בה פינות ישיבה שקשה למצוא בחופים אחרים מלבד סיני, וגם מוזיקה ואווירה אחרת מכל מקום אחר. אלה שתי סיבות מצוינות לבקר בחוף לפחות פעם אחת בחופשה, כמו גם העובדה שמדובר בחוף אקולוגי על כל המשתמע מכך.

לקריאה »
פעילות אתגרית אטלנטיס

פעילות אתגרית באילת

פעילות אתגרית | פעילות אתגרית באילת | פעילות אתגרית לכל המשפחה אטלנטיס פעילות אתגרית באילת בשונה מהעיר האבודה אטלנטיס המיתולוגית, את אטלנטיס של אטרקציות באילת תמצאו בקלי קלות בטיילת שלמה המלך באילת. האטלנטיס של אורן היא גם מיתולוגית באופן מסוים היות עסק ותיק ומנוסה המוכר היטב בכל רחבי העיר ומעבר לה. העסק, מוערך ואהוב על

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - טיול בחול המועד פסח: כל מה שיש לאילת והערבה להציע לכם! ישירות מאיתנו