Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

עצירות בדרך לאילת – לא רק לקפה

אין כמו חופשה משפחתית באילת, אבל הנסיעה לעיר הכי דרומית בארץ עלולה להיות מאתגרת. אם אתם מגיעים מאזור המרכז או מהצפון מדובר בנסיעה ארוכה, במיוחד אם אתם נוסעים עם ילדים שאין להם סבלנות ורק מחכים כבר לקפוץ לבריכה במלון. אז כדי שלא תגיעו לאילת מותשים עם הלשון בחוץ, כדאי לשלב אטרקציות ועצירות באזור הדרום הנמצאות בדרך לאילת. כך תוכלו לשדרג את הטיול ולהגיע רעננים ומלאי אנרגיה לחופשה המושלמת שלכם.


7 עצירות לאטרקציות בדרך לאילת

חוות האנטילופות

אנטילופהלצד אטרקציות באילת ישנן גם אטרקציות אחרות שנמצאות בדרך לעיר, כמו חוות האנטילופות. בחווה תוכלו ליהנות מסיור "ספארי" ולצפות ממרחק במגוון חיות כמו אנטילופות, כבשים, זברות. חוץ מזה, בתוך מבנה המזכיר את תיבת נוח מחכים לכם בעלי חיים נוספים כמו תוכים מדברים, צבי ענק, דורבנים ועוד.

כתובת: מושב צופר, הערבה
מיקום בוויז

מכוורת פורת

כוורת דבורים

כדי שיהיה לכם מתוק בדרך לאילת, כדאי לעצור במכוורת פורת הממוקמת במושב עין י

הב. תוכלו להיכנס לחנות המפעל שם מייצרים דבש, לטעום דבש טעים, לרכוש צנצנות, לסייר במכוורת ובגן הפסלים, לבקר במוזיאון הדבורה וללמוד כיצד הדבורים מייצרות לנו דבש.


כתובת: מושב עין יהב

מיקום בוויז

פארק תמנע


אחד מהאזורים הקסומים ביותר שיש לנו בישראל, הוא פארק תמנע. יש בו שפע של אטרקציות לכל המשפחה כמו שייט בסירת פדלים באגם, מסלולי רכיבה על אופניים, הכנת בקבוקים עם חול צבעוני, סיורי עששיות וסיורי שקיעה במצוקים המרשימים ועוד.

כתובת: 90 דרום, אילת
מיקום בוויז

מלא הטנא


בצליםמלא הטנא היא חממה מיוחדת בה מגדלים ירקות אורגנים. המקום מציע סיורים מרתקים שבמהלכם תלמדו על שיטת גידול הירקות ועל האתגרים שהחקלאים מתמודדים איתם באזור הערבה. כמובן שלא תצאו מהמקום בלי לטעום את התוצרת החקלאית המושבחת.

כתובת: מושב עין יהב
מיקום בוויז

חליל וצליל

חליל הודיהנה אטרקציה שכמעט כל ילד ייהנה ממנה. "חליל וצליל" היא סדנה לבניית כלי נגינה כמו חליל, כלי מיתר ובנסורי (חליל הודי קלאסי מבמבוק). אלון טרייטל, מי שעומד מאחורי המיזם, ילמד אתכם כיצד להכין את כלי הנגינה המפיקים צלילים קסומים, ובסיום הסדנה הילדים יכולים לקחת את הכלים הביתה. הסדנה בתיאום מראש ומיועדת לקבוצה של 5 עד 10 משתתפים.
כתובת: מושב צופר
מיקום בוויז

מרכז וידור


אם אתם רוצים להכיר את הסיפור המרתק של הערבה התיכונה, אתם חייבים להגיע למרכז וידור. בין היתר תוכלו לצפות בסרטון תלת מימד שמציג את הסיפור של הערבה, לבקר בחממות, לשמוע על החקלאות באזור ולטעום מהירקות והפירות שגדלים בחממות, לצפות בדגים ששוחים במקום ובדבורים שמייצרות דבש ועוד.

כתובת: 90, חצבה
מיקום בוויז

נאות סמדר


נאות סמדר הוא קיבוץ שנקרא על שם המייסדים של המקום – סמדר ספרא ז"ל שנהרגה בתאונת דרכים. במקום מתגוררת קהילה המנהלת אורח חיים וחקלאות אקולוגית. תוכלו לבקר במבנה אמנות ייחודי ומרשים במיוחד שנראה כאילו לקוח מסיפורי אגדות, להשתתף בסדנאות אמנות כמו קרמיקה, ויטראז' וצורפות, לבקר ביקב האורגני ולטעום מהיינות, וגם לסעוד בפונדק נאות סמדר שם תוכלו לטעום מהתוצרת החקלאית של הקיבוץ.

כתובת: נאות סמדר
מיקום בוויז

נקודות עצירה לתצפית והתרעננות בדרך לאילת


יוטבתה

מחלבה


כשאומרים לכם קיבוץ "יוטבתה" על מה אתם חושבים? סביר להניח שעל שוקו. אז אם אתם רוצים להתרענן קצת מהנסיעה לאילת וליהנות משוקו טעים, כדאי שתעצרו ביוטבתה. חוץ מלשתות שוקו, תוכלו לפגוש פרות במחלבות, ללמוד על הקיבוץ והמחלבה ולהשתתף במגוון פעילויות לכל המשפחה.

כתובת: קיבוץ יוטבתה
מיקום בוויז

חאן גמלייה


בלב הערבה מחכה לכם חאן גמלייה – נווה מדבר של ממש. המקום מציע חוויה קולינרית מיוחדת הכוללת ארוחות צמחוניות ובשריות בתיאום מראש, לצד לינה בחושות ואוהלים בדואים מפנקים במיוחד.

קאמפינג

כתובת: מושב עין יהב
מיקום בוויז

המעדנייה- Route 90

כריךהרעב תקף אתכם בדרך לאילת? אז תעצרו במעדניה – Route 90 הממוקמת בכניסה לישוב צוקים. המעדנייה מציעה פסטות, גבינות, נקניקים וסנדוויצ'ים איכותיים וטעימים. אם יש לכם מספיק זמן להתרענן לפני שאתם עולים שוב על ההגה, תוכלו להיכנס למבשלת הבירה "קצרה" שצמודה למעדנייה וללגום בירה קרה ומשובחת.

כתובת: ישוב צוקים
מיקום בוויז

לסיכום

עם כל הכבוד להגעה ליעד, לפעמים צריך ליהנות גם מהדרך. אז אם אתם נוסעים לאילת, אל תפספסו את שפע האטרקציות והצירות ההתרעננות שמחכות לכם. אחרי שתגיעו ליעד שלכם, תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות נוספות כמו טיול ג'יפים באילת המאפשר ליהנות מהנופים המהפנטים של האזור. שתהיה חופשה נעימה!

אילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

אטרקציות באילת

ימי כיף לארגונים וקבוצות

החשיבות של יום כיף לעובדים חברות רבות משקיעות ביום כיף לעובדים, זאת משום שיום כיף מסייע לגבש את צוות העובדים, מחזק את הנאמנות ותחושת השייכות שלהם לחברה וכן מגביר את התפוקה והפרודוקטיביות של העובדים. כיצד לארגן בהצלחה יום כיף באילת לקבוצות? כאשר מארגנים יום כיף באילת, חשוב לבדוק מהם הרצונות של העובדים. כדאי לשאול אותם

לקריאה »
קניונים באילת

מרכזי קניות וקניונים באילת

העיר אילת היא עיר הנופש הטובה ביותר בישראל, לא רק בזכות הקרבה לים, המלונות היוקרתיים, הסצנה הקולינרית העשירה בה או חיי הלילה התוססים, אלא גם ובעיקר בגלל אפשרויות השופינג הנפלאות שהיא מציעה למבקרים בה. אילת היא כידוע עיר הפטורה מתשלום מע"מ וכך המוצרים בה הם הלכה למעשה זולים יותר, מה שהביא להקמתם של מרכזי קניות

לקריאה »
שנורקלים באילת

שנורקלים באילת

שנורקלים באילת היא חוויה יוצאת דופן המשלבת את הכיף של מגע המים עם יופי של עולם הדגה. שנורקלינג באילת הוא המקום השווה ביותר לעשות שנורקלינג בזכות הים באילת והשוניות היפות שבו. שנורקלים באילת אם החלטתם להזמין שנורקלינם באילת או כל אטרקציה מסוג אחר עם אטלנטיס, אז אין ספק שמצפה לכם זמן מדהים, בין אם זה

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - עצירות בדרך לאילת – לא רק לקפה ישירות מאיתנו