Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

מה לעשות באילת?

אין ספק שאילת היא היעד האידיאלי לחופשה מושלמת – מזג אוויר חם כל השנה, ים צלול, בתי מלון מפנקים, שופינג ללא מע"מ והכי חשוב – אטרקציות מהנות. אז אם אתם מתכננים חופשה באילת, עם בת הזוג, החברים או המשפחה והילדים, ומתלבטים מה לעשות בעיר הכי דרומית בארץ, לפניכם אטרקציות באילת שאסור לפספס. לגזור ולשמור.

 

אז מה יש לעשות באילת?

רגע לפני שנספר לכם על האטרקציות הכי שוות בעיר, חשוב שתדעו שיש מגוון רחב של פעילויות באילת. למשל:

אטרקציות ספורט ימי

טיולים מדבריים (ג'יפים\רייזרים)

ביקור במוזיאונים

חדרי בריחה

פעילויות אקסטרים

שופינג בקניונים ובמרכזי הקניות

צלילה ושנורקלים

בילוי בחופים המיוחדים של העיר

אטרקציות לילדים ומשפחות

ועוד.

 

טיול ג'יפים

הדרך הטובה ביותר להכיר את הרי המדבר המקיפים את אילת, היא באמצעות טיול ג'יפים. מדובר בטיול מגבש וכייפי במיוחד, שעובר במסלולים שונים, מול נופים מדבריים עוצרי נשימה, והוא מתאים גם לילדים. ניתן ליהנות מארוחה טעימה במהלך הטיול, לשמוע על ההיסטוריה של המקום ולהכיר את הצמחים ובעלי החיים הייחודים ששוכנים באזור. לצד טיול ג'יפים באזור אילת, תוכלו גם לצאת לטיול ג'יפים לפטרה הממוקמת בירדן, ונמצאת במרחק של כ-100 קילומטר מאילת. פטרה נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל והביקור בה הוא אכן פלאי וקסום. היא ידועה בכינוי "הסלע האדום", זאת בזכות ארמונות הקבורה החצובים באבן של הרי אדום.

במהלך הטיול תבקרו בין היתר בקניון הסיק הצר, העמוק והמפותל שהקירות שלו עשויות מאבן חול אדומה שעליה ישנם פסלים וכתובים המספרים את המורשת של תרבות הנטים. חוץ מזה, תבקרו במקדש הקבורה "אל חאזאנה" (האוצר), באמפיתיאטרון, בבמת הקורבנות, בחומה הביזאנטית, בחפירות מקדש האריות המכונפים ובפסדה. אז עלו על הג'יפ והצטרפו לנסיעה!

טיולי ג'יפים באילת עם הילדים

טיול חמורים

אם אתם מחפשים אטרקציה שמתאימה לכל המשפחה, וגם לילדים – אל תפספסו את טיול החמורים. מדובר בטיול כרכרות שמתאים לכל הגילאים, ובמהלכו תוכלו ליהנות מהנוף המדברי של אילת ומאירוח במאהל בדואי אותנטי.

 

קרייזי שארק

אם אתם רוצים להרים את האדרנלין שלכם גבוה ולא חוששים להירטב, אז "קרייזי שארק" זאת האטרקציה בשבילכם. מדובר במעין ספה ענקית הנקשרת לסירת מירוץ. הסירה תשוט כשהיא גוררת את הספה במהירות והמשימה שלכם היא להחזיק חזק. שימו לב – נדרשת יכולת שחייה. האטרקציה מתאימה לעד 8 משתתפים מגיל 3 ומעלה.
מצנח ים

אם אתם רוצים להרגיש לרגע כמו ציפור ולעוף גבוה, אתם חייבים לנסות את האטרקציה הלוהטת מצנח ים. האטרקציה מתחילה בשייט בסירה וכשהמהירות מתגברת הכיסא המאובטח שלכם ירחף למעלה עם מצנח. זאת ההזדמנות שלכם לראות את הנוף המהפנט של אילת ממעוף הציפור. לא לדאוג, צפויה לכם נחיתה רכה גם כשהאדרנלין עוד ימשיך להיות בשמיים. האטרקציה מתאימה לגילאי 8 ומעלה.

קרייזי שארק

הפלגה בים

זה יכול להיות שיט רומנטי לזוג, וזה יכול להיות שיט רגוע ונעים למשפחה – מה שבטוח זו אטרקציה שלא כדאי לפספס. הפלגה ביאכטה זו חוויה בלתי נשכחת, ובייחוד כשמדובר ביאכטה פרטית שהיא רק שלכם.

 

סירת מנוע

להרגיש את הרוח מלטפת את הפנים, להריח את ריח הים הצלול ולנוע במהירות – סירת מנוע באילת תספק לכם את חווית החופש האולטימטיבית. תוכלו להשכיר באילת סירת מנוע מפנקת ומאובזרת וליהנות מנהיגה עצמית בסירה המהירה. באפשרותכם לבחור שני מסלולים: לשוט לדולפינריום ולצפות בדולפינים, או לחלופין לצאת לשיט של רבע שעה עד לגבול של ירדן. ניתן לבחור בסירת מנוע רגילה המתאימה לעד 6 אנשים, או בסירת פונטון שמתאימה לעד 10 אנשים. האטרקציה מתאימה לחברים, לזוגות ולמשפחות.

השכרת סירת מנוע באילת

המצפה התת ימי

אתם מוזמנים ליהנות מחוויה לכל המשפחה במצפה התת ימי. המצפה הוא למעשה מגדל בלב ים בעומק של שישה מטרים, שמאפשר לכם לפגוש מקרוב יצורים ימיים קסומים. המצפה כולל תצוגה של מעל 800 מיני דגים נדירים ויפים, כרישים, צבים, חתולי ים, עטלפי ים, צלופחים, דיונונים, חסרי חוליות ועוד שלל בעלי חיים ששוכנים בים האדום. דרך חלונות ענקיים תוכלו לצפות ביופי המהפנט של העולם הנמצא מתחת לפני המים. בנוסף, מחכה לכם במצפה התת ימי אטרקציה מיוחדת – עולם הכרישים. זוהי בריכה ענקית המשתרעת על פני 1000 מ"ר ומכילה שלושה מיליון ליטרים של מים. תוכלו לצפות בכרישים שוחים ובהאכלה של כרישים ושל שאר היצורים הימיים. אל תפספסו את בריכת הצבים – בריכה בה חיים עשרה צבים המשוחררים לים בבגרותם, את מופע המדוזות המהפנט ואת תצוגת החושך שתחשוף בפניכם בעלי חיים ימיים הזוהרים בחשיכה. אם כל זה לא מספיק, תוכלו להצטרף לשייט בקורל 2000 – ספינה שהדפנות והרצפה שלה עשויות מזכוכית. ההפלגה בספינה אורכת 35 דקות כשבמהלך השייט יתגלה בפניכם שונית האלמוגים המיוחדת של אילת.

המצפה התת ימי - עולם הכרישיםטופ 94

אם אתם מחפשים פעילות אתגרית מיוחדת, מוטב שתכירו את מתחם "טופ 94". במתחם יש קירות טיפוס לכל הגילאים (ואף תוכלו למצוא קיר טיפוס בגובה של 9 מטרים!). גם אם אין לכם ניסיון בטיפוס, בהחלט תוכלו למצוא את עצמכם נהנים במתחם, משום שהמתחם מתאים לכל הרמות. לצד קירות הטיפוס יש עוד שלל פעילויות כמו חץ וקשת, פארק חבלים, מתחם פיינטבול, קארטינג ועוד.

אגב, במקום יש גם מטווחי ירי, ומוזיאון נשק. 

 

צלילה ושנורקלים

אם לא תכננתם להגיע לאילת עבור קורס צלילה מקצועי, טוב לדעת שיש מועדוני צלילה שיאפשרו לכם ליהנות מצלילת היכרות או מקורסים למתחילים. מעבר לזה, תמיד תוכלו לצלול עם שנורקלים באזורים שבהם נמצאים אלמוגים.

 

הגן הבוטני

הגן הבוטני הוא בין המקומות היפייפים באילת. מדובר בגן אקולוגי, ובו אוסף של צמחים נדירים. במקום יש כמה וכמה מסלולי הליכה קליליים לצד פעילויות מגוונות. הביקור בגן הבוטני מתאים לכל המשפחה.

 

החלקה על הקרח בקניון אייסמול

במרכז קניון אייסמול באילת, ישנו משטח החלקה על הקרח, שבו גם ילדים וגם מבוגרים יכולים להחליק על הקרח ולינהות מחוויה ייחודית. היתרון של האטרקציה, הוא שהמתחם ממוקם בתוך הקניון, כך שניתן לשלב את הפעילות עם שופינג באחד הקניונים המובילים של העיר.

 

לסיכום

באילת תמצאו שפע של אטרקציות לכל הגילאים שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. לפני שאתם מזמינים אטרקציות באילת, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין ספקי האטרקציות השונות, ולבחור בחברה אמינה ומנוסה שתספק לכם אטרקציות מהנות ובטיחותיות. תיהנו!





העיר אילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

פעילות אתגרית אטלנטיס

פעילות אתגרית באילת

פעילות אתגרית | פעילות אתגרית באילת | פעילות אתגרית לכל המשפחה אטלנטיס פעילות אתגרית באילת בשונה מהעיר האבודה אטלנטיס המיתולוגית, את אטלנטיס של אטרקציות באילת תמצאו בקלי קלות בטיילת שלמה המלך באילת. האטלנטיס של אורן היא גם מיתולוגית באופן מסוים היות עסק ותיק ומנוסה המוכר היטב בכל רחבי העיר ומעבר לה. העסק, מוערך ואהוב על

לקריאה »
מקומות בילוי באילת

מקומות הבילוי המומלצים ביותר באילת

להחליק יחד על הקרח אחרי סיבוב שופינג. ללגום בירה על החוף לצלילי מוזיקה אפריקאית. לאכול את הביס המושלם ולצאת לחגוג במסיבה שווה. חשבתם שאילת מוגבלת באפשרויות הבילוי שלה? אז חשבתם. ריכזנו כאן את כל המקומות היפים והנכונים למשפחות וגם לצעירים:   מקומות בילוי לכל המשפחה אילת מציעה מגוון רחב של פעילויות לכל הגילים ובהחלט קשה

לקריאה »
חיי הלילה באילת

חיי לילה באילת: רשימת המועדונים והפאבים הכי שווים בעיר!

אילת העיר הדרומית, מרוחקת אך כל כך נגישה. אטרקטיבית, תוססת ואנרגטית בכל תקופה. משופעת באטרקציות, שופינג (עם מינוס 17% על המע"מ), טעם, מלונות ואיך לא – גם מסיבות! אז לאן יוצאים באילת ואילו מקומות בחיי הלילה של העיר אסור לפספס? מסיבות באילת: חוגגים עד אור הבוקר! חופשות בטן-גב נקשרות ובצדק לחוש בליינות מפותח. שיזוף בבוקר

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - מה לעשות באילת? ישירות מאיתנו