Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

מועדוני צלילה באילת

בעיר הנופש של ישראל תחושת החופש באוויר מספקת מפלט מצרות היום יום, והחום הכבד בעיקר גורם לרבים לרצות ולהיכנס למים. אם תמיד היה לכם חלום לדעת לצלול, אם יש לכם רקע בצלילה ומתחשק לכם להתנסות בנופי ים ויבשה קסומים, קורס במסגרת מועדוני צלילה באילת יהיה מושלם עבורכם.

 

חוויית הצלילה באילת

ממש פה בארצנו הקטנטונת מסתתרת פנינת טבע ייחודית המאפשרת חוויית צלילה שאנשים מכל העולם מגיעים אליה. מצד אחד נופי המדבר הייחודיים, מצד שני עושר בלתי יתואר של צבעים, מיני דגים וחיות ים ותחושה של בראשית. לא מעט אנשים שמגיעים לצלול באזור מעידים שהתחושה דומה לסרט, הנופים הפסטורליים והשקט המדברי יוצרים יחד חוויה ייחודית שרבים גם חוזרים אליה שוב ושוב.

אם הגעתם לאילת במסגרת חופשה, ואין לכם ניסיון בצלילה – אתם וודאי תוהים מה אפשר לעשות באילת במהלך ימי החופשה שלכם. ובכן, בהחלט כדאי לשקול בחיוב צלילת היכרות או להירשם לקורס צלילה.

חווית צלילה באילת

צבירת כוכבי צלילה

רמת ההסמכה של הצוללים נקבעת על פי שיטת דירוג כוכבים בצלילה, צולל בעל כוכב אחד רשאי לצלול במים הפתוחים עד לעומק של 20 מטרים ובמסגרת משותפת עם צוללים אחרים בעלי דירוג של שני כוכבים ויותר. צולל בעל שני כוכבים רשאי לצלול עד לעומק של 30 מטרים במסגרת צלילה משותפת גם כן, וצולל בעל שלושה כוכבים נחשב לצולל בכיר. צולל בעל שלושה כוכבים מתמחה גם מתמחה במתן פתרונות לשלל בעיות במים, כולל הגשת עזרה ראשונה והוא רשאי להתקדם ללמידה של קורס מדריך צלילה.

 

סוגי קורסי צלילה

תדמית לימודי הצלילה הקשים רחוקה מהמציאות, שכן קורסי מועדוני צלילה באילת מדורגים ומאפשרים גם למי שמעולם לא התנסה בתחום להתחיל ללמוד אותם מאפס, ולהתקדם בסולם הקורסים עד לעמדת צוללן בכיר. להלן הפירוט המלא לקורסי הצלילה:

 

צלילה למתחילים

קורס צלילה חופשית למתחילים הוא קורס בן 20 שעות בו לומדים ידע תיאורטי ומעשי בים הפתוח. קורס זה מקנה כוכב אחד ובסיומו ניתן לצלול בעומקים 10-20 מטרים.

 

קורס צלילה למתקדמים

ישנם מספר סוגי קורסים למתקדמים, הראשון הוא קורס 2 כוכבים המיועד לבעלי הסמכה של קורס המתחילים, ובו משפרים את יכולת הצלילה תוך למידה עיונית ומעשית. קורס נוסף הוא קורס 3 כוכבים ספורטיבי המיועד לצוללנים בעלי ניסיון ותעודת 2 כוכבים שרוצים להתקדם מבחינת הידע והיכולות שלהם בצלילה, אך לא להיות מדריכי צלילה.

צולל

קורס למאסטרס: הדרכה לצלילה

קורס מדריכי צלילה נקרא גם קורס צולל בכיר 3 כוכבים, הוא נועד להכשיר צוללים לרמה המקצועית הגבוהה ביותר ולהקנות להם כלים להתמודדות עם רוב מצבי הצלילה. כישורי הצילה הנרכשים במהלך הקורס מאפשרים למסיימי הקורס לקחת אחריות על קבוצת צוללים.

 

מועדוני צלילה באילת

אז עכשיו, לאחר היכרות מעמיקה עם הקורסים ומה כל אחד מהם כולל, הגיע הזמן לדבר על המועדונים המובילים באילת:

 

מועדון הצלילה מנטה מבית ישרוטל

המועדון עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר נחשב למוביל בישראל ובאירופה בכלל שנמצא בחוף אלמוג באילת. למועדון מתקנים מתקדמים וצוותי הדרכה מנוסים במיוחד, עם זאת הוא מתאים לצוללים ללא ניסיון, משום שהוא מציע גם צלילות היכרות. יש במועדון מגוון רחב של קורסים, מקורסי היכרות ועד קורסי מדריכים וקורס דייב מאסטרס. כמו כן, המועדון ידוע בתנאי המחייה המתקדמים שלו, בסטנדרטים בינלאומיים.

 

מועדון הצלילה U-dive

מועדון צלילה ותיק שפועל בחוף אלמוג, עם קורסי צלילה למתחילים, בית ספר לצלילה מתקדמת, צלילות להיכרות בלבד וצלילות מודרכות כמו גם קורס סקוטרים. המקום מאפשר השכרה של ציוד צלילה והוא ידוע בזכות האווירה המשפחתית הנעימה שבו.

 

סנובה

מועדון צלילה אינטימי שנמצא במרחק הליכה מגבול מצרים, למעשה זהו המועדון הכי דרומי בישראל. המועדון הרגוע נוסד בשנת 1990 ושמר על צביון של פעם. במועדון ניתן לצלול באמצעות מצוף אוויר שנישא על גבי הסירה, כך שניתן לצלול ללא ציוד כבד עד שישה מטרים. במועדון הייחודי ניתן להשכיר שנורקלים, לבצע צלילות רגילות וצלילות היכרות, לצד לימודים מוסמכים מתקדמים. הצלילות מתבצעות באזור של חוף המערות בהם עושר רב של דגה ואלמוגים.

 

כפר הצוללים

אחד המועדונים הוותיקים באילת הממוקם מול שמורת חוף אלמוג. במועדון המשפחתי ניתן לצלול צלילות היכרות, צלילות של ריענון וקורסי צלילה מכל הסוגים. המקום פועל תוך תשומת לב רבה לנושאי בטיחות ובו חנות צלילה ואפשרות לשכור ציוד.

 

דיפ סיאם

איחוד שני מועדוני הצלילה דיפ וסיאם הוותיקים. מועדון הסיאם הוא אחד מהמועדונים הוותיקים באילת, והדיפ הוא בית ספר המתמחה בתחום הצלילה הטכנית. במועדון המאוחד מספר פרויקטים ימיים ייחודיים, קורסים להכשרת מדריכי צלילה רכישה של ציוד צלילה מתקדם, שירותי מעבדה ייחודיים וברמה המקצועית ביותר. כתובת המועדון היא דרך מצרים 160 באילת, והרמות מותאמות למתחילים, מכירים לראשונה ומתקדמים.

 

אקווה ספורט

מועדון הצלילה אקווה ספורט ממוקם באחד המקומות היפים ביותר לצלילה, בחוף אלמוג הדרומי. יש במקום שירותי רחצה בים עם דק שמוביל עד קו המים, מאהל באודי לאירוח, מקום נוח לנפוש וכמובן צוות עם ותק רחב לבית הספר לצלילה, המותאם לרמה של מתחילים ומתנסים ועד מתקדמים.

לסיכום, אין ספק שבאילת מגוון רחב של קורסי צלילה שיכולים להתאים לכולם – למי שמתנסים בצלילה לראשונה בחייהם ועד בעלי ותק וניסיון שרוצים להפוך למדריכי צלילה בעצמם. אם אתם מחפשים אטרקציות ייחודיות באילת, או צלילה שהיא מעבר לצלילת שנורקלים– זו בהחלט אחת החוויות שכדאי ורצוי לשלב במהלך החופשה.

מועדוני צלילה באילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

חיי הלילה באילת

חיי לילה באילת: רשימת המועדונים והפאבים הכי שווים בעיר!

אילת העיר הדרומית, מרוחקת אך כל כך נגישה. אטרקטיבית, תוססת ואנרגטית בכל תקופה. משופעת באטרקציות, שופינג (עם מינוס 17% על המע"מ), טעם, מלונות ואיך לא – גם מסיבות! אז לאן יוצאים באילת ואילו מקומות בחיי הלילה של העיר אסור לפספס? מסיבות באילת: חוגגים עד אור הבוקר! חופשות בטן-גב נקשרות ובצדק לחוש בליינות מפותח. שיזוף בבוקר

לקריאה »
אלמוגים

שמורת חוף האלמוגים

חגיגה מרהיבה של טבע, צבעוניות ויופי מחכה לכם בשמורת חוף האלמוגים – שמורת הטבע הימית הצפונית בעולם, היחידה מסוגה בישראל ואתר צלילה פופולרי בקנה מידה בינלאומי! זה הזמן לגלות את העושר והמסתורין של מעמקי הים האדום, ליהנות מחוף אילתי נעים וייחודי ולבלות יום של פינוק והנאה משפחתית באחת האטרקציות הטובות בעיר. מה עושים בשמורת חוף

לקריאה »
פעילות אתגרית אטלנטיס

פעילות אתגרית באילת

פעילות אתגרית | פעילות אתגרית באילת | פעילות אתגרית לכל המשפחה אטלנטיס פעילות אתגרית באילת בשונה מהעיר האבודה אטלנטיס המיתולוגית, את אטלנטיס של אטרקציות באילת תמצאו בקלי קלות בטיילת שלמה המלך באילת. האטלנטיס של אורן היא גם מיתולוגית באופן מסוים היות עסק ותיק ומנוסה המוכר היטב בכל רחבי העיר ומעבר לה. העסק, מוערך ואהוב על

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - מועדוני צלילה באילת ישירות מאיתנו