Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

ללא פילטר: מקומות יפים באילת

אלמוגים, טבע מדברי, חופי ים קסומים והרבה עצי דקל – העיר אילת מציעה לנו אין ספור פינות מיוחדות ונופים שגורמים לכל אחד ואחת לרצות לשלוף את הטלפון הנייד ולהצטלם. אז באיזו נקודה בעיר נצלם את הסלפי המושלם? או את התמונה הזוגית הכי רומנטית? הכנו רשימה של המקומות הכי יפים באילת – כאלה שלא כולם מכירים. אז, שנצא לדרך?

 

מדבר וים – נוף של אלפי שנים

נוף המדבר על קצה הים מאפיין את אילת, והמפגש הייחודי יוצר לא מעט מיקומים קסומים, הן של הטבע והן של ידי האדם ברחבי העיר ומסביב לה. באילת לא צריך לחפש הרבה כדי למצוא נוף ייחודי, שכן הוא בכל פינה, בין אם ברחוב, בחופים הקסומים, ובין אם בהרים שמקיפים את העיר הייחודית הזו. הנקודה החמה והמרוחקת בישראל מספקת אין ספור תמונות שמקשטות את הרשתות החברתיות, כאשר השילוב הייחודי של מדבר וים הם שהופכים אותה לאהובה כל כך.

 

המקומות הכי היפים באילת

מגיעים לאילת לביקור ורוצים להיות בכל הנקודות היפות שיש לעיר להציע? להלן כמה מהמקומות שפשוט אסור לפספס בעיר:

 

שמורת החרדונים

צפונית לעיר במרחק של שלושה קילומטרים קיימת שמורה קטנה עם כמה עשרות של חרדוני צב. מדובר על לטאות שיכולות להגיע גם לגודל של 80 ס"מ והן נחשבות לסוג הזוחל הגדול בארץ. החרדונים אוהבים להשתזף ולכן ניתן לראות אותם בשמורה היפה. לא צריך לתאם מקום ולא לשלם כניסה, אך מומלץ להגיע בשעות הנעימות שכן המקום חם. ההגעה לשמורה היא מכביש הערבה – פונים מזרחה בכביש למסוף גבול ירדן, מיד לאחר מכן פונים ימינה לשביל עפר שמוביל אל השמורה.

 

שמורת חוף האלמוגים

אחת משמורות הטבע הימיות היפות בעולם היא שמורת האלמוגים באילת. השונית במפרץ אילת היא היחידה בארץ ובה אלמוגים יפיפיים, בעלי חיים מיוחדים ודגים בשלל צבעים. במקום יש בריכת שכשוך, גשרים מעל השונית שמהם ניתן לצפות בשוניות ובדגים, ואפשר גם לצלול עם שנורקל במקום. הביקור בשמורת חוף האלמוגים הוא בגדר חובה למבקרים בעיר. מגיעים למקום דרך כביש אילת טאבה, מול בית ספר שדה.

 

תצפית הפלמינגו

עוד מקום שאסור לפספס בביקור באילת הוא תצפית הפלמינגו בה ניתן לתצפת על ציפורים ייחודיות ונדירות שלא ניתן לראות בשום מקום אחר בארץ, למעט בתצפית זו. כשמו של המקום כן הוא, יש בו כ-500 ציפורי פלמינגו שהפכו את בריכות המלח לביתם הקבוע כיוון שהבריכה מלאה בסרטני מים ואוכל בשפע. במקום ניתן לראות שחפים, ברווזים, פיפיונים ועוד ציפורים נדירות ואין ספק שכל תמונה במקום יפיפייה במיוחד. כשבאים מצפון על כביש 90 ובשילוט לעמודי עמרם יש לפנות מזרחה בדרך עפר שמובילה לבריכות המלח ולתצפית.

פלמנגו בתצפית פלמנגו באילת

 

תן לשים ת'ראש על דיונה: חולות סמר

אוהבים את הנוף המדברי? מומלץ לבקר בחולות סמר, שם הדיונות מככבות כבתים למכרסמים וזוחלים מכל הסוגים, כולל חיות שנמצאות בסכנת הכחדה. הדיונות הצהובות מספקות נוף ייחודי של מדבר שקשה למצוא בארץ, למקום ניתן להגיע מכביש 90, שני ק"מ צפונית לקיבוץ אליפז.

דיונות באילת

 

החופים היפים ביותר

אין ספק שאחת האטרקציות המרכזיות של העיר הם חופי הים שלה, ויש לא מעט כאלה. מי שרוצה לבקר בחוף שקט ורחוק מהכול יוכל לעשות זאת בחוף המגדלור שנמצא ליד הגבול עם טאבה, לא רחוק משמורת האלמוגים. יש מסעדה ובר ואפשר להשכיר שנורקל ולראות את האלמוגים והדגים היפים, רק לשים לב שאין שירותי הצלה וגם הכניסה לחוף בחינם.

מי שרוצים להרגיש קצת כמו ביוון, חוף מיקונוס יספק בדיוק את האווירה והוא נמצא בחזית מלון אורכידאה ריף. החוף נמצא בתוך חוף אלמוג ויש בו מסעדה יוונית ואווירה מיוחדת במינה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בארץ.

ועוד המלצה לחוף ייחודי – החוף של מוש, שבו יש את האווירה הכי מיוחדת באזור. מאהל גדול, שטיחים, פינות נסתרות והמון מוזיקה טובה ואוכל, את כל אלה מציע החוף ללא תשלום.

 

הקניון האדום

אולי תופתעו לשמוע, שהקניון האדום, הוא גם יעד ייחודי ששווה לבקר בו במהלך החופשה. מדובר על מקום מרהיב ביופיו, שנחשב ליצירת אומנות של ממש. הקניון האדום הוא קטע מנחל שני, והוא למעשה נקיק אבן חול בצבא אדום עם מסלול הליכה שמתאים לכל המשפחה. למקום ניתן להגיע כאשר נוסעים על כביש 12 צפונה מאילת. כשתגיעו למקום, תוכלו להבחין בשילוט שמורה היכן הקניון האדום נמצא. 

הקניון האדום באילת

 

הר צפחות

עוד מקום שחובה לבקר בו באילת הוא הר צפחות בו נקודת תצפית ייחודית על מפרץ הים האדום ועל המדינות שנמצאות ממש בצמוד אלינו. הר צפחות עשוי כולו סלעים והוא שייך לסלעים הקדומים ביותר שיש באזור שלנו. הגישה למקום היא ברגל, ויש לקחת בחשבון שמדובר על שלושה קילומטרים של הליכה. מפסגת ההר ניתן לצפות בירדן, ערב הסעודית ומצרים גם יחד. מגיעים למקום דרך חניית הרכבים של בית הספר שדה למאהל של יוסוף.

 

לסיכום, גם מי שביקר באילת כמה וכמה פעמים יכול להיות מופתע מכמות האתרים הייחודים שיש למקום. חובבי התמונות ישמחו לגלות שיש אין ספור פינות מיוחדות בעיר, כאלה שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם.

מקומות יפים באילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

מקומות בילוי באילת

מקומות הבילוי המומלצים ביותר באילת

להחליק יחד על הקרח אחרי סיבוב שופינג. ללגום בירה על החוף לצלילי מוזיקה אפריקאית. לאכול את הביס המושלם ולצאת לחגוג במסיבה שווה. חשבתם שאילת מוגבלת באפשרויות הבילוי שלה? אז חשבתם. ריכזנו כאן את כל המקומות היפים והנכונים למשפחות וגם לצעירים:   מקומות בילוי לכל המשפחה אילת מציעה מגוון רחב של פעילויות לכל הגילים ובהחלט קשה

לקריאה »
מסעדה באילת

מסעדות מומלצות באילת

כמה כיף לנפוש באילת, ומה יותר כיף מלאכול טוב בחופשה? יש לא מעט מסעדות בעיר שמציעות אוכל מעולה והכנו עבורכם את רשימת המסעדות המומלצות לשנת 2023, תבואו רעבים!   המסעדות הטובות ביותר באילת   ברביס אוהבי האוכל האמריקאי ישמחו לגלות שבאילת מחכה להם ברביס, דיינר אמריקאי עם ברביקיו משובח במחירים עממיים בטווח של בין 30

לקריאה »
חופים באילת

חופים באילת: כל המידע ורשימת ההמלצות

עם כל הכבוד לבתי המלון המפנקים עם הבריכות הגדולות, אין כמו חוף הים, במיוחד אם מדובר בחופים של אילת. עיר הנופש מציעה חופים שמתאימים לכולם: לחברים שמחפשים אטרקציות מים כייפיות שיקפיצו להם את האדרנלין, לזוגות שמעוניינים בבילוי רומנטי, למשפחות שרוצות לפגוש מקרוב דגים צבעוניים ודולפינים מקסימים ולכל מי שרוצה לרבוץ על החוף, עם משקה ביד

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - ללא פילטר: מקומות יפים באילת ישירות מאיתנו