Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

פעילות אתגרית באילת

פעילות אתגרית | פעילות אתגרית באילת | פעילות אתגרית לכל המשפחה

אטלנטיס פעילות אתגרית באילת

בשונה מהעיר האבודה אטלנטיס המיתולוגית, את אטלנטיס של אטרקציות באילת תמצאו בקלי קלות בטיילת שלמה המלך באילת.

האטלנטיס של אורן היא גם מיתולוגית באופן מסוים היות עסק ותיק ומנוסה המוכר היטב בכל רחבי העיר ומעבר לה. העסק, מוערך ואהוב על ידי לקוחות רבים ושבים, מנוהל במקצועיות ואדיבות בידי אורן שליו.

אורן הוא זה שיסד את החברה ופיתח אותה עד למצב הפורח בו היא נמצאת היום.

פעילות אתגרית באילת
פעילות אתגרית באילת למשפחות

ההתמחות של אטלנטיס הינה בהגשת ריגושי אתגר בגלים ובסלעים: טיולי ג'פים וריידרים במדבר או פעילות ימית מרוממת חושים כגון קרייזי שארק.

ויש עוד הרבה בנוסף.

אטלנטיס חוויות אתגר באילת

כששוקלים להזמין אטרקציות באילת עם אטלנטיס, היו סמוכים ובטוחים שמחכה לכם חוויה מדהימה,

בין אם זו הנאה "מרחפת" על גלגלים של סגווי, סירת טורנדו עמוסה בכיף רטוב ובלתי נשכח בים האדום, כיבוש פסגות על ג'יפים או סיורי ריידר בין סלעי הארגמן והחולות.

פעילות אתגרית לכל המשפחה

אם הדרמתם עד אילת, לא משנה באיזו עונה, מזג אוויר נינוח ושמש ילוו אתכם במסירות לכל אורך החופשה. אילת, מלכת הערבה, היא עיר שבה בכל עונה ושעות היממה הרחובות פקוחי עיניים והטיילת הומה ושוקקת.

מזג האוויר הרגוע מגרה לצאת החוצה מהמלון כי למה לשבת בין הקירות כשהרפתקאות מחכות בכל מקום. זה בסדר אם אתם עוד לא סגורים על איזו אטרקציה הכי בא לכם.

בינתיים רק לכו החוצה ושימו פעמיכם אל הטיילת שלידה הגלים מלטפים את חולות המשי בנגיעה רכה ולוחשת. מה הם רוחשים, הגלים?

האם הם קוראים לכם להצטרף אל שייט לילי תחת כיפת כוכבים? או שמא אומרים שזה הזמן לחוויה מטלטלת בין סלעי הארגמן והחולות?

ג'יפים וריידרים אילת

אחד היתרונות המופלאים של אילת הוא שהיא מזמנת למבקריה מבחר של עולמות. אם הדרמתם בשל צורך בשקט ורוגע, זו היא העיר בשבילכם.

uאם אתם רוצים חוויות נפלאות ויחודיות במדבר, יש בעיר את זה גם ובשפע. לאטלנטיס יש מבחר עצום של חוויות מאתגרות לכל המשפחה הכולל טיולי ג'יפים עם או בלי ליווי של ריידרים.

חובקת את ההרים מחד ונושקת לים מאידך, אילת מציעה אינספור חוויות אקסטרים למשפחות וזוגות, חילוניים ודתיים.

פעילות אתגרית באילת לקבוצות
פעילות אתגרית באילת לקבוצות

אחרי זמן מה של בטן גב מגיע הרגע כשאתם קולטים שזולה כבר עשיתם אך משהו עדיין משהו חסר להרגשת נופש מושלמת.

הלב בוחש, רעב למשהו מעניין והטבע הייחודישמקיף את העיר קורא לכם.

הגיע הזמן לצאת מהבועה הנינוחה של בית מלון ואל החופש, אל ההרים. אטלנטיס מזמינה אתכם לסיורי ג'יפים בלתי נשכחים בדיונות המדבריות שמחוץ לפאתי העיר.

פעילות אתגרית בפארק חבלים

אנשים באים לאילת מכיוון שהיא העיר הכי מפנקת בישראל. זוהי גם העיר הכי מרוחקת אליה אפשר לברוח מהשגרה.

מכל כיוון העיר מוצפת בטבע מדהים ושמיים נקיים, כל מה שצריך בשביל תחושת חופשה מושלמת. חשוב שהחופשה שלכם תהיה תפורה עליכם כי כל אחד נח אחרת.

אטלנטיס מבינה את זה. הפעילות האתגרית של אטלנטיס היא תמיד שילוב של מרתק ומסקרן.

חווית פארק החבלים שאטלנטיס מציעה הינו אתגר שטוב לילדים, נערים ומבוגרים. הפארק הינו כיפי ומאתגר כאחד והוא ימריא אתכם לכיף בגבהים שטרם הכרתם.

פעילות אתגרית לילדים ומבוגרים

משפחות עם קטנטנים יודעות טוב מאוד שילד עם ים סקרנות ושפע אנרגיות לא יסתפק בבטן גב. אם הגעתם לאילת לעשות דברים שאינכם עושים כל יום אז הגעתם למקום הנכון!

פעילות אתגרית באילת לכל המשפחה
פעילות אתגרית באילת לכל המשפחה

אטלנטיס מזמנת התנסויות שטובות לכולם: בין אם אתם זוג שרוצה להתייחד בשייט רומנטי לאור הירח, נופש עצמאי המחפש נסיעה בכיף בסגווי, חברות טובות שרוצות טבילה בים והמדבר בצורה בלתי נשכחת או משפחה שמחפשת ליהנות מאתגרים בטוחים.

החוויות של אטלנטיס יספיקו עד לנופש הבא. כבר 23 שנה שאטלנטיס מספקת פעילות אתגרית במדבר ובים של אילת. מספיק לפגוש את אורן שליו, הבעלים, בכדי להתחבר מיידית לאופי החוויה שהוא מעביר.

הוא עושה את מה שהוא עושה טוב כל כך בגלל שזה בטבע שלו, הוא נהנה מזה והוא ישקיע יעשה הכל בכדי שאתם תאהבו את זה גם.

פעילות אתגרית אטלנטיס

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

ימי גיבוש באילת טרקטורוני שטח

ימי גיבוש באילת

ימי גיבוש באילת הם הדרך הכיפית ביותר לאחד צוות ולעשות יום כיף לעובדים. חברות מחפשות משהו מרגש וכיפי שישלב את פן הגיבוש בצורה טיבעית. יום כיף באילת לחברות הוא השילוב המנצח למטרה זו. ימי גיבוש באילת אם הזמנתם יום גיבוש באילת עם אטלנטיס, היו בטוחים שמחכה לכם חוויה מעולה, בין אם זה סיורי רייזר בין

לקריאה »
העיר אילת

מה לעשות באילת?

אין ספק שאילת היא היעד האידיאלי לחופשה מושלמת – מזג אוויר חם כל השנה, ים צלול, בתי מלון מפנקים, שופינג ללא מע"מ והכי חשוב – אטרקציות מהנות. אז אם אתם מתכננים חופשה באילת, עם בת הזוג, החברים או המשפחה והילדים, ומתלבטים מה לעשות בעיר הכי דרומית בארץ, לפניכם אטרקציות באילת שאסור לפספס. לגזור ולשמור. אז

לקריאה »
אילת

הטיילת באילת: הרבה יותר מדוכנים וחנויות!

מאז ומתמיד הייתה הטיילת באילת מוקד משיכה מרכזי בעיר, מקום שיש בו הכל מהכל ומציע שלל אטרקציות נפלאות. קשה לנו להאמין שלא יצא לכם להיות שם אם ביקרתם בעבר בעיר, אבל לא בטוח שאתם יודעים עד כמה מדובר על מקום אטרקטיבי ומומלץ לבילוי  – לכל בני המשפחה ובכל הרכב שהוא. מה כל כך מיוחד בטיילת

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - פעילות אתגרית באילת ישירות מאיתנו