Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

המלונות הכי טובים באילת

עשרות מלונות באילת רק ממתינים שתגיעו אליהם לחופשה מפנקת! מעוניינים בחוויה איכותית, מתקנים עשירים ושירות משובח? שימו לב לסקירת טופ 5 המלונות שלנו בעיר הדרומית:

רויאל ביץ'

על מה ולמי? רויאל ביץ' נמנה עם מלונות הדגל של רשת ישרוטל בגזרת האקסקלוסיב. המלון בדירוג 5 כוכבים מציע פינוק מושלם לזוגות ולמשפחות ומתהדר בחוויית שירות ברמה הטובה ביותר.

מה בתוך המלון? עיצוב נעים ומוקפד בחדרים שמתחדש בתדירות יחסית גבוהה. בחוץ ממתינות שלוש בריכות, המרכזית שבהן גדולה במיוחד וסביבה מפלי מים ומדשאה. יש גם חדר אוכל גדול, טרקלין עסקים, בר בבריכה, ספא, חדר כושר ומשחקיה לילדים.

יתרונות המלון: מיקום מנצח בחוף הצפוני וברצועה פרטית לאורחי המלון, כך שאתם לא חולקים את הים עם ההמונים בתקופות העומס. סמוך אליו יש מגוון רחב של מסעדות והנוף ברוב החדרים הוא לבריכה או הים. רמת השירות של צוות המלון היא מהטובות בעיר וכך גם רמת הניקיון.

חסרונות המלון: כל הקניונים האילתים והאטרקציות המרכזיות אינם במרחק הליכה ותצטרכו לנוע מכאן ובחזרה במוניות. החדרים אינם מצטיינים ברמת הבידוד וגם מצוקת החניה של המלון מורגשת היטב.

דן אילת

על מה ולמי? המלון האילתי הוותיק והאהוב ממוקם למול הים האדום ומתהדר בחמישה כוכבים, מה שאומר שתקבלו כאן שירות מצוין, ניקיון וארוחות ברמה גבוהה ופעילויות מושלמות לזוגות ומשפחות.

מה בתוך המלון? 375 חדרים גדולים למדי ממתינים שתשקיפו מהם לבריכה או הים. בשטחים הציבוריים תוכלו ליהנות ממשחקיה מפוארת לילדים, בריכה גדולה, מרכז ספא וחדר סקווש לחובבי המשחק. בקומה 14 במלון נמצא טרקלין העסקים המרשים של דן.

יתרונות המלון: הצוות שירותי וחייכן ומשתדל לפתור כל בעיה תוך זמן קצר. הנוף מהחדרים מצוין ורובם המוחלט משקיפים לים והרי אדום או הבריכה. חדר האוכל של המלון עצום מממדים, מה שמותיר תחושה רגועה גם כשהמלון עמוס והבופה מושקע ומתחלף יום יום.

חסרונות המלון: המיקום בצפון העיר מאלץ את האורחים לנסוע לאזור האטרקציות והקניונים במוניות וגם מצוקת החניה כאן מורגשת היטב. העיצוב הוותיק של המלון (הוקם בשנות ה-90) לא השתנה מאוד עם השנים, כך שהוא לא יתאים למחפשי התחושה והמראה המודרני.

ישרוטל המלך שלמה

על מה ולמי? גם מלון המלך שלמה הנחשק מתפאר בחמישה כוכבים, אבל לא נמנה עם סדרת האקסקלוסיב של ישרוטל כך שמחירו מתון יותר. המלון בעיקרו בגישת "פמילי פרינדלי" כך שהוא פחות מתאים לזוגות שרוצים לנוח בשלווה בתקופות השיא, אבל מאוד מתאים למי שמגיעים לאילת עם ילדים.

מה בתוך המלון? גולת הכותרת היא בריכת השחייה הענקית והמשופצת, עם מגלשות מים מטריפות לילדים. יש כאן גם משחקיה שווה וגדולה בשם "ממלכת הילדים" (שהיא ללא ספק חוויה לכל ילד וילדה), צוות בידור מעולה, ספא וג'קוזי בתוספת תשלום וכמובן חדר אוכל מרשים וטוב.

יתרונות המלון: המיקום המעולה סמוך לטיילת יספק לכם הרבה עניין, גם אם האטרקציות עדיין נמצאות במרחק מונית. החדרים מרווחים וכוללים מרפסות. השירות של צוות המלון נחשב למעולה וגם הניקיון זוכה לביקורות טובות.

חסרונות המלון: הקומות הנמוכות לא נהנות מנוף והחדרים בסופו של דבר פשוטים וסטנדרטיים, ללא חידוש או שיפוץ משמעותי. המלון סובל ממצוקת חניה קשה סביבו וגם מעומסים ותורים כבדים מאוד בחדר האוכל בעונת השיא.

ישרוטל אגמים

על מה ולמי? מלון ברמת ארבעה כוכבים ובעיצוב טרופי מושך, סמוך לבריכות המלח באילת (קרוב לקניון האייסמול). המלון מתאים בעיקר לזוגות, צעירים וחברים שרוצים את אווירת ה"צ'יל" המרגיעה, אך פונה גם למשפחות.

מה בתוך המלון? 288 חדרי המלון נבנו בשלוש צלעות מול הלגונה המרכזית, כך שכולם משקיפים לבריכה. סביבה זורמים "נהרות מים" מלאים בגשרונים, דקלים, ערסלים ואזורי רביצה רבים. למלון יש גם חדר כושר וספא, בר קוקטיילים, מתחם יצירה לילדים וחדר אוכל מגוון כיאה לישרוטל.

יתרונות המלון: החוויה המנצחת היא בקומת הקרקע, בה כל מרפסת מכילה גישה פרטית לנהרות הבריכה שאינם עמוקים. חדר האוכל פתוח עד מאוחר (11:00) וגם הצ'ק אאוט מתרחש בשעה 12:00. הכניסה לספא המלון בחינם, מגיל 16 ומעלה בהצגת תעודה מזהה.

חסרונות המלון: למרות קרבתו לאייסמול ומתחם הקניות לה בולבארד, המלון רחוק מאזור הטיילת וכרוך בהליכה או מונית. חדרי הקומות העליונות זוכים להרבה פחות "הידור" ביחס למתרחש בחדרים על המים והמעליות אליהם אינן מהלובי, אלא ביציאה מהמבנה המרכזי החוצה והליכה עד למעלית המתאימה. למלון אין צוות בידור.

יו קורל ביץ' קלאב

על מה ולמי? מלון 5 כוכבים "הכל כלול" מבית פתאל, שנמצא רק חמש דקות מהמצפה התת ימי, ריף הדולפינים ושלל פעילויות הספורט הימי של אילת, מה שהופך אותו לחוויה של ממש בקרב משפחות או קבוצות שמעוניינות בחופשה עם שלל פעילויות מים.

מה בתוך המלון? 282 חדרי המלון משקיפים לבריכה או לרצועת החוף הפרטית ומציעים בריכת שחייה גדולה, בר משקאות, חדר אוכל גדול ומגוון מאוד, מרכז כושר ושלל פעילויות כמו טניס שולחני, מיני גולף וגלישת רוח בחוף הפרטי. למלון צוות בידור ומשחקיה עם פעילויות טובות לילדים.

יתרונות המלון: צוות המלון מעניק שירות ברמה גבוהה ומספקת מאוד. הריחוק היחסי שלו ממרכז העיר (כ-6 ק"מ) וקרבתו לפעילויות הים הופכים אותו למקום שליו יותר אך בו זמנית עשיר במגוון פעילויות יוצאות דופן. גישת ה"הכל כלול" מאפשרת בילוי שוטף בתוך המלון , ללא צורך לצאת.

חסרונות המלון: כאמור, המלון פחות מתאים למי שמחפש בילוי באילת עצמה. המבנה הוותיק שהיה בעברו "קלאב מד אילת", עדיין מאופיין במראה פחות נוצץ ומושך בהשוואה ליתר המלונות.

אז איך לבחור את המלון המושלם?

  • לוקיישן, לוקיישן – מיקום המלון הוא פקטור מכריע בחוויה הכוללת, במיוחד אם אתם מתניידים ברגל ורוצים להגיע לאטרקציות השונות בעיר. חשבו מראש על מהלך החופשה והתאימו אותה לצורך שלכם בארוחות, בילוי במסעדות, אטרקציות ופעילויות שמתקיימות בתוך המלון ומחוצה לו.
  • חופשה עם ילדים? – אם אתם יוצאים לחופשת משפחתית, העדיפו מלון שיש בו פעילויות לילדים, משחקייה או הפעלות יומיות של צוות הבידור.
  • התקציב – כל מלון יכלול תעריף שונה, המורכב ממה שמקבלים בחדר ובתנאי המלון בפועל. כדאי לערוך השוואה מוקדמת בין המלונות ולהגדיר את התקציב הרצוי לכם לחופשה כולה.
  • ביקורות והמלצות – אורחים שמספרים על החוויה המעודכנת שלהם כאן שופכים הרבה אור על התנהלות צוותי המקום בפועל: רמת הניקיון, טיב הארוחות, השירות ותקינות כל המתקנים.

בחרו, הזמינו וטוסו לארוז

בחרנו להתמקד כאן בחמישה מלונות באילת מן המובילים והאיכותיים שיש לעיר להציע. כל המלונות שהופיעו בסקירה שלנו נבחרו בצורה אובייקטיבית על סמך ביקורות אורחים מעודכנות ואתם יותר ממוזמנים לסקור מלונות נוספים ולצאת בקרוב לחופשה מושלמת.

מלונות באילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

הגן הבוטני

הגן הבוטני אילת: חוויה שלא כדאי לפספס

מגיעים לאילת? אל תשכחו לבקר בגן הבוטני! זהו מקום תיירותי שמרגש בכל פעם מחדש, גם לאלו שחרשו את אילת מתחילתה עד סופה, כאלו שרק מחפשים מקום נחמד ליהנות בו ולספוג נופים ירוקים. מיד נסביר מה תוכלו למצוא בגן, על הצמחים ועל האטרקציות בו.   קצת על הגן הבוטני באילת הגן הבוטני באילת הוא פארק אורגני

לקריאה »
מקומות יפים באילת

ללא פילטר: מקומות יפים באילת

אלמוגים, טבע מדברי, חופי ים קסומים והרבה עצי דקל – העיר אילת מציעה לנו אין ספור פינות מיוחדות ונופים שגורמים לכל אחד ואחת לרצות לשלוף את הטלפון הנייד ולהצטלם. אז באיזו נקודה בעיר נצלם את הסלפי המושלם? או את התמונה הזוגית הכי רומנטית? הכנו רשימה של המקומות הכי יפים באילת – כאלה שלא כולם מכירים.

לקריאה »
חיי הלילה באילת

חיי לילה באילת: רשימת המועדונים והפאבים הכי שווים בעיר!

אילת העיר הדרומית, מרוחקת אך כל כך נגישה. אטרקטיבית, תוססת ואנרגטית בכל תקופה. משופעת באטרקציות, שופינג (עם מינוס 17% על המע"מ), טעם, מלונות ואיך לא – גם מסיבות! אז לאן יוצאים באילת ואילו מקומות בחיי הלילה של העיר אסור לפספס? מסיבות באילת: חוגגים עד אור הבוקר! חופשות בטן-גב נקשרות ובצדק לחוש בליינות מפותח. שיזוף בבוקר

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - המלונות הכי טובים באילת ישירות מאיתנו