Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

מסעדות כשרות באילת

אם אתם נוסעים לחופשה בעיר השמש הדרומית ורוצים לאכול במקום כשר ואיכותי – הכנו עבורכם רשימת מסעדות כשרות ומומלצות באילת, שיעניקו לחוויה שלכם טעם של עוד. אז, נתחיל?

 

מסעדות כשרות ומומלצות בעיר

 

מסעדת ללו

Lalo נחשבת למוסד קולינרי וותיק ומוכר מאוד באילת, שמתמחה במטבח המרוקאי האותנטי והמשובח. כאן מבשלים מנות ביתיות מופלאות כמו תבשילי בשר ודגים, קציצות מכל טוב, קוסקוס ומג'דרה – הכל עם טוויסט עדכני ועקיצה פיקנטית/ חריפה לחובבים, בכמות יפה ובתקציב של כ-80-100 ₪ לסועד. 

נקודת בונוס: יש גם שירותי טייק אוואי כך שאין צורך להוציא את האף מהמלון. 

כתובת המסעדה: חורב 259

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 12:00-17:00

 

מסעדת אולה

היא רוצה פסטה משובחת, לו יש חשק לסטייק טוב והילדים? הם בכלל מעדיפים שניצל וצ'יפס. סיבוך? לא באולה – מסעדה אקלקטית מגוונת עם מנות מהמטבח האיטלקי, הצרפתי, הספרדי, היווני והאמריקאי שתתאים לכל חך וחשק, עם שפע עצום של אפשרויות בשריות, צמחוניות וטבעוניות.

המסעדה תתאים לחתך ההעדפות הרחב ביותר שלכם לארוחה הקרובה. מנה עיקרית תעלה 70-90 ₪ ואם חשקה נפשכם בנתח קצבים משובח, תשלמו כ-170 ₪. 

נקודת בונוס: מנת "המשולש הקדוש" שמגיעה כפלטת בשרים משוגעת ומתאימה לכמה סועדים. 

כתובת המסעדה: תרשיש 7, בחזית מלון בל.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 13:00-23:00

 

 

ומה לגבי מסעדות כשרות למהדרין?

 

ביג אפל פיצה

אל תטעו, זו לא "עוד" פיצרייה בעיר, אלא מנה טעימה ומושקעת. המתכון של ביג אפל מלווה אותה מאז היווסדה בסוף שנות ה-70 ועד היום, ותמצאו אותה גם בסניפי ירושלים, מבשרת ציון, בית שמש ומודיעין.

מגש משפחתי עולה כאן 68 ₪ או 82 ₪ למעדיפי ה-XL. פסטה תעלה כ-36 ₪ וסלט גדול כ-38 ₪. אם תרצו שהכל יגיע עד אליכם, יש אופציית משלוחים.

נקודת בונוס: סוף סוף פיצרייה שמכירה בכוחו של הצ'יפס כתוספת ולא רק בלחם שום. 

כתובת המסעדה: שדרות התמרים 45

שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-02:00, ימי ו' 12:00-14:00, מוצ"ש: חצי שעה מצאת השבת עד 02:00. 

 

משהו מתבשל פה

כן, זהו שם המסעדה והקייטרינג האילתי המצוין שמציע בשרים חלקים, תבשילים מבית אמא, מנות אותנטיות ועל הגריל. אפשר לאכול במקום או לקחת לחדר, אם תרצו גם לקחת בקופסאות הביתה.

נקודת בונוס: מתאים לאירועים כמו בריתות, בר מצווה וסעודות מצווה.

כתובת: המסגר 5

שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-21:00, יום ו' 09:00-15:00

 

מסעדות דגים כשרות

 

ורקאדה

ביוונית – עובדי הנמל שפוגשים ראשונים את הדגים הטריים מהים. ובעברית: מטבח סיציליאני ויווני מעולה, עם דגים טריים מהים האדום בניצוחו של שף שלומי פרץ ובניהולו של צוות קולינרי מקצועי. תפריט המסעדה נדיב ומציע עיקריות בסכום של כ-80 ₪ בממוצע לסועד.

נקודת בונוס: כל הלחמים והפסטות "הנד מייד" – נעשים טרי במקום מידי יום. 

כתובת: תרשיש 2

שעות פתיחה: א'-ה' 13:00-23:30, מוצ"ש שעה לאחר צאת שבת. 

 

לורנס

מסתבר שאחת החוויות הקולינריות הטובות ביותר של אילת, מבין עשרות מסעדות מומלצות נוספות מסתתרת לה בתוך מלון הבוטיק הנחשק הרודס ויטליס. המסעדה בעיצוב ויקטוריאני מוקפד מציעה מנות גורמה מהים ומתפקדת כמסעדה המיועדת לארוחות ערב באווירה רומנטית.

נקודת בונוס: כיאה למלון יוקרתי וקפדני, שירות כזה לא תמצאו באף מסעדה אחרת.

כתובת: פעמי השלום 23

שעות פתיחה: א'-ה' 18:30-23:00, מוצ"ש חצי שעה מצאת שבת ועד 23:00. 

 

מסעדות בשר כשרות

 

עומר'ס 

אם אתם מחפשים ארוחה מושחתת ומשביעה במיוחד, אל תפספסו את סנדוויץ' בר עומרס שיודע איך לשמח כל בטן עם מנות בשריות מענגות בלחם מחמצת או פרנה, במחבת או בצלחת ועם כל התוספות האפשריות. בתפריט יש גם אופציות צמחוניות וטבעוניות וספיישלים מושקעים. מנה כולל תוספות ושתייה תעלה כ-80 ₪ ותשלח אתכם למלון שבעים ומרוצים.

נקודת בונוס: יש אופציה להזמנה לקבוצות בתיאום מראש. 

כתובת: שדרות התמרים 26

שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-22:00

 

ראנץ' האוס

אם אתם מטיילים לאורך הטיילת באילת ומגיעים לטיילת של מלון רויאל ביץ', לא תוכלו לפספס את אחת ממסעדות הבשרים האהובות ביותר בעיר. "ראנץ' האוס" תענה לכם על כל צורך אפשרי בבשר, עם נתחי עצם, צלעות, כנפיים, מרקי בשר, ארוחות בלחמנייה ועוד. המנות כאן מוגשות ומתומחרות לפי משקל. 

נקודת בונוס: כל נתחי הבשר נבחרים ידנית ומיובאים מנברסקה ארה"ב ועוברים תהליך עישון.

כתובת: הים 3

שעות פתיחה: א'-ה' 18:30-22:30, מוצ"ש שעה מצאת שבעת עד 22:30. 

 

מסעדות חלביות כשרות

 

איטליקה

פסטות, פיצות, דגים וסלטים – כולם חוגגים בתפריט צבעוני ומגוון עם המון טעמים נחשקים וספיישלים מיוחדים. רוב המנות נעות בין 50-60 שקלים לסועד, כאשר מנות הדגים במחיר של 90 שקלים.

נקודת בונוס: אוכל ושירות טובים מאוד במחירים נוחים לכיס

כתובת: קניון אייס מול

שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-22:00 

 

עוגה צ'אקה

הקונדיטוריה ובית הקפה שלה פותחים בפניכם את כל מה שטוב, שמח, מתוק וטרי בטעם הישראלי: ארוחות בוקר, כריכים, נשנושים, פסטות, סלטים, קפה טוב וכמובן עוגות וקינוחים בשפע – הכל במחירים ריאליים.

נקודת בונוס: אם אתם נוסעים לאילת לחגוג יום הולדת, תוכלו להזמין עוגה בהזמנה אישית שתוגש לשולחן או תגיע למלון.

כתובת: מרכז רסקו 3

שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-21:00, יום ו' 07:30-15:00

 

מסעדות שף כשרות 

 

מסעדת אשכרה

חגיגת בשרים ותבשילים איכותית מחכה לכם באחת המסעדות המומלצות בעיר. כבר מרגע שתתיישבו לשולחן ידאג השף יואב פיטוסי ללא פחות מ-18 סלטי פתיחה (למגיעים עד 17:00) כאשר יתר המנות יוסיפו להגיע במהירות וברצף.

נקודת בונוס: יש גם קייטרינג מגוון ועשיר מאוד לשבת.

כתובת: המלאכה 18

שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-23:00, יום ו' 10:00 עד שעה לפני כניסת שבת. 

 

לוטירול

ואיך אפשר בלי אסיאתית טובה, כשרה ומענגת, בניצוחו וניהולו של השף חנן עציוני. המסעדה מגישה מנות נדיבות וססגוניות מחומרי גלם טריים בלבד, שמוכנים רק בעת ההזמנה. ארוחה משובחת במחיר מפתיע, סביב ה-60 ₪ בלבד לסועד.

נקודת בונוס: המסעדה דוגלת בבישול במינימום שמן ומציעה מנות ייחודיות לספורטאים וסוכרתיים. 

כתובת: בני ישראל 6/8 

שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-20:30

 

אז… שניגש להזמנה?

עשרות מסעדות באילת ממתינות שתגלו אצלן טעם ממכר וחוויה תיירותית, מקומית או אפילו אותנטית מהזן המשובח ביותר. כמובן שהעיר מציעה עוד מגוון מקומות שלא נכללים בסקירה שלנו ואתם מוזמנים לאתר לעצמכם את המקום הטוב ביותר לארוחות בעיר. אז רוצו להזמין לכם מנה מפנקת ושיהיה בתיאבון. 

אנשים אוכלים במסעדה כשרה באילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

מועדוני צלילה באילת

מועדוני צלילה באילת

בעיר הנופש של ישראל תחושת החופש באוויר מספקת מפלט מצרות היום יום, והחום הכבד בעיקר גורם לרבים לרצות ולהיכנס למים. אם תמיד היה לכם חלום לדעת לצלול, אם יש לכם רקע בצלילה ומתחשק לכם להתנסות בנופי ים ויבשה קסומים, קורס במסגרת מועדוני צלילה באילת יהיה מושלם עבורכם. חוויית הצלילה באילת ממש פה בארצנו הקטנטונת מסתתרת

לקריאה »
החוף של מוש

החוף של מוש: כל הסיבות להגיע אליו במהלך החופשה שלכם!

אחד החופים המומלצים במהלך הביקור באילת הוא החוף של מוש. אם לא די בכך שהכניסה לחוף היא בחינם, יש בה פינות ישיבה שקשה למצוא בחופים אחרים מלבד סיני, וגם מוזיקה ואווירה אחרת מכל מקום אחר. אלה שתי סיבות מצוינות לבקר בחוף לפחות פעם אחת בחופשה, כמו גם העובדה שמדובר בחוף אקולוגי על כל המשתמע מכך.

לקריאה »
העיר אילת

מה לעשות באילת?

אין ספק שאילת היא היעד האידיאלי לחופשה מושלמת – מזג אוויר חם כל השנה, ים צלול, בתי מלון מפנקים, שופינג ללא מע"מ והכי חשוב – אטרקציות מהנות. אז אם אתם מתכננים חופשה באילת, עם בת הזוג, החברים או המשפחה והילדים, ומתלבטים מה לעשות בעיר הכי דרומית בארץ, לפניכם אטרקציות באילת שאסור לפספס. לגזור ולשמור. אז

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - מסעדות כשרות באילת ישירות מאיתנו