Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

מה לעשות באילת בחורף?

כשאומרים לנו חופשה באילת אנחנו מיד חושבים על נופש קייצי בזמן החופש הגדול – בטן גב על החוף ושכשכוך בבריכה תחת השמש הלוהטת. אבל תתפלאו לדעת, שחופשה באילת לא חייבת להתרחש רק בקיץ. העיר הדרומית ביותר בארץ מהווה יעד נפלא גם בזמן החורף. יש לכך סיבות רבות: ראשית, במהלך החורף הטמפרטורות הרבה יותר נעימות, וניתן לטייל באילת מבלי להזיע בכלל. שנית, המחירים של חופשה באילת בחורף זולים משמעותית לעומת המחירים בקיץ. בתי המלון, חברות התעופה וכן חברות אטרקציות באילת, מציעות דילים ומבצעים במהלך החורף. אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, הרי שמדובר בחיסכון גדול. אז אם החלטתם לצאת מהפוך ולנפוש באילת בעונה הקרירה, הנה כל מה שתוכלו לעשות באילת בתקופת החורף.

 

טיול ג'יפים

אם אתם מחפשים קצת אקסטרים במהלך החופשה שלכם, אתם חייבים לנסות טיול ג'יפים באילת.
הטיול יספק לכם נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, ירים את האדרנלין שלכם לשמיים וישאיר בלבכם זיכרונות שאף פעם לא תשכחו. טיול הג'יפים מותאם לקצב, לתקציב ולהרכב הקבוצה שלכם, וניתן לבחור במסלול קצר בין הסלעים והמצוקים של אילת הנמשך כשעה וחצי, או במסלול ארוך בפארק תמנע הנמשך 4 שעות.

 

המצפה התת ימי

אחת האטרקציות המומלצות ביותר באילת הוא המצפה התת ימי. במצפה, שמושך אליו מדי שנה אלפי מבקרים, תוכלו לגלות את העולם התת ימי הקסום של הים האדום. אתם מוזמנים לפגוש מאות מינים של דגים, לראות מקרוב את שונית האלמוגים המרשימה, לצפות בהאכלה של צבי ים, לשוט בספינה מזכוכית המשקיפה על קרקעית הים, ואפילו לצלול עם כרישים אם אתם מספיק אמיצים.

מתחת לים

טיול לפטרה מאילת

כדאי מאוד לנצל את ההזדמנות שאתם באילת כדי לצאת לטיול חוויתי לפטרה. פטרה, בירתם של הנבטים, ממוקמת בירדן, והיא במרחק של 100 ק"מ מאילת. השם העברי של פטרה הוא "הסלע האדום" – זאת בשל ארמונות הקבורה החצובים בהרי אדום. שמורת הטבע פטרה, שנבחרה כאחד משבעת פלאי עולם, כוללת שפע של אתרים ארכיאולוגים מרתקים, כמו קניון הסיק שקירותיו עשויים אבן חול אדמדמה ועליה תבליטים של אלילים, מקדש הקבורה "אל חאזאנה" (האוצר), החומה הביזאנטית, במת הקורבנות, האמפיתאטרון, מקדש האריות המכונפים ופסדה. הטיול המרגש והבלתי נשכח הזה אורך יום אחד ומתחיל בשעה 07:00 בבוקר. הוא כולל איסוף מהמלון, הדרכה וארוחת צהריים מפנקת.

 

חוות הגמלים באילת

מתי בפעם האחרונה רכבתם על ספינת המדבר? בחורף, כשמזג האוויר נעים, אין כמו לצאת לטיול רכיבה על גמלים וליהנות מחוויה מדברית אותנטית במיוחד. בלב הערוץ של נחל שלמה ממוקמת לה חוות הגמלים המוקפת בטבע. גולת הכותרת של החווה הוא טיול הגמלים המתאים לגילאי 3 ומעלה. הטיול, שמשך הזמן שלו תלוי בבחירתכם, כולל גם אירוח בדואי מפנק בו תלגמו תה צמחים ותאכלו לאפות טעימות. חוץ מזה, בחוות הגמלים מחכים לכם עוד אטרקציות רבות כמו פארק החבלים הגדול בישראל.

גמלים

מה עוד אפשר לעשות באילת במהלך החורף?

בין שלל האטרקציות שהעיר מציעה לתיירים, לא כדאי לפספס גם את הפעילויות הבאות:

חדרי בריחה – בעיר יש לא מעט חדרי בריחה שמתאימים למגוון גילים, ובהחלט יכולים להיות חלק משמעותי מהנופש בעיר.

טופ 94 – פארק אתגרים שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים, וכולל שלל אטרקציות ומתקנים, לרבות קיר טיפוס מאתגר וייחודי.

חוויה קולינרית – בעיר יש לא מעט מסעדות מעולות, בקונספטים שונים, מה שיכול להתאים גם לנופש משפחתי, גם לחופשה עם חברים וגם לחופשה זוגית.

מופעים והצגות – בין המלונות שקיימים באילת יש גם מלונות שבהם יש הצגות ומופעים, אך אם אתם לא מתארחים במלון כזה, טוב לדעת שאפשר לרכוש כרטיסים למופעים שמתקיימים בתיאטראות בעיר, למשל, מופע WOW שמתקיים בתיאטרון ישרוטל (רויאל גארדן).

בילוי במצפה התת ימי חוויה מדהימה לילדים ולכל המשפחה.

פסטיבלים שונים – לעיתים מתקיימים בעיר פסטיבלים שונים שכוללים פעילויות, מופעים ואטרקציות. כדאי לברר תאריכים מראש ולתאם את הביקור בימי הפסטיבל.

החלקה על הקרח – מתחם ההחלקה על הקרח ממוקם בתוך קניון אייסמול, כך שתוכלו לשלב את הפעילות גם עם שופינג בקניון. WIN WIN.

 

לסיכום

אילת נהדרת בכל ימות השנה, ועל אחת כמה וכמה בחורף. אתם מוזמנים ליהנות משפע של אטרקציות שמחכות לכם בעיר אילת גם במזג אוויר חורפי. אנחנו ב"אטלנטיס" מציעים דילים משתלמים ומבצעים שווים במיוחד על אטרקציות שאסור לכם לפספס. אז קדימה, נתראה באילת!





אילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

מקומות יפים באילת

ללא פילטר: מקומות יפים באילת

אלמוגים, טבע מדברי, חופי ים קסומים והרבה עצי דקל – העיר אילת מציעה לנו אין ספור פינות מיוחדות ונופים שגורמים לכל אחד ואחת לרצות לשלוף את הטלפון הנייד ולהצטלם. אז באיזו נקודה בעיר נצלם את הסלפי המושלם? או את התמונה הזוגית הכי רומנטית? הכנו רשימה של המקומות הכי יפים באילת – כאלה שלא כולם מכירים.

לקריאה »
חופים באילת

חופים באילת: כל המידע ורשימת ההמלצות

עם כל הכבוד לבתי המלון המפנקים עם הבריכות הגדולות, אין כמו חוף הים, במיוחד אם מדובר בחופים של אילת. עיר הנופש מציעה חופים שמתאימים לכולם: לחברים שמחפשים אטרקציות מים כייפיות שיקפיצו להם את האדרנלין, לזוגות שמעוניינים בבילוי רומנטי, למשפחות שרוצות לפגוש מקרוב דגים צבעוניים ודולפינים מקסימים ולכל מי שרוצה לרבוץ על החוף, עם משקה ביד

לקריאה »
מועדוני צלילה באילת

מועדוני צלילה באילת

בעיר הנופש של ישראל תחושת החופש באוויר מספקת מפלט מצרות היום יום, והחום הכבד בעיקר גורם לרבים לרצות ולהיכנס למים. אם תמיד היה לכם חלום לדעת לצלול, אם יש לכם רקע בצלילה ומתחשק לכם להתנסות בנופי ים ויבשה קסומים, קורס במסגרת מועדוני צלילה באילת יהיה מושלם עבורכם. חוויית הצלילה באילת ממש פה בארצנו הקטנטונת מסתתרת

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - מה לעשות באילת בחורף? ישירות מאיתנו