Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

ימי גיבוש באילת

ימי גיבוש באילת הם הדרך הכיפית ביותר לאחד צוות ולעשות יום כיף לעובדים. חברות מחפשות משהו מרגש וכיפי שישלב את פן הגיבוש בצורה טיבעית. יום כיף באילת לחברות הוא השילוב המנצח למטרה זו.

ימי גיבוש באילת

טרקטורונים אטרקציות לחברות אילת
אטרקציות לחברת באילת יש בשפע. חשוב לבחור חברה שתוכל לפרוס בפניכם את כל האופציות ולאגד את הבחירות ליום כיף אחד. אצלינו תמצאו אטרקציות לחברות באילת במחירים נוחים וגישה נוחה לכל האתרים

אם הזמנתם יום גיבוש באילת עם אטלנטיס, היו בטוחים שמחכה לכם חוויה מעולה, בין אם זה סיורי רייזר בין החולות וסלעי הארגמן, טיולי ג'יפים כובשי פסגות, הנאה "מרחפת" על גלגלים של הכלי החדשני סגווי, לחרוש דיונות על טרקטורונים או סירת טורנדו עמוס בכיף לח ובלתי פוסק בים האדום. אלה רק מספר קטן של רעיונות ימי גיבוש באילת אם אתם מחפשים אטרקציות לחברות באילת לתת לכם טעימה מהמבחר האדיר.

אטרקציות לחברות באילת – אטלנטיס

רוצים לדעת יותר על אטלנטיס?. בזמן שגוגל מפס לא מוצא בשום מקום על פני כדור הארץ את האי האבוד אטלנטיס מהמיתוס היווני, את אורן אטלנטיס תמצאו בקלי קלות בטיילת המלך שלמה באילת. האטלנטיס של אילת היא גם מיתולוגית באופן כלשהו מעצם היותו ביזנס בעל נסיון וותק המוכר בכל רחבי העיר וגם בשאר הארץ. בית העסק, אהוב ומוערך על ידי לקוחות מסופקים, מנוהל באדיבות ומקצועיות בידי אורן שליו, שהקים את החברה והשקיע בה עד שהגיעה למקום המשגשג שבו היא נמצאת היום.

מה עושים?

אטלנטיס מתמחה בסיפוק ריגושים מאתגרים בגלים כמו שייט באילת ובחולות בין אם זה נהיגה על ג'יפים, טיולי רייזר או פעילות ימית מטריפת חושים כמו אבובים. בהרפתקאה ימית בסירת טורנדו באילת יכולים להשתתף עד אחד עשרה וזו חוויה מגניבה המתאימה כמעט לכל הגילאים.ימי גיבוש באילת יכולים לארגן יום כיף לקבוצות אינטימיות אך גם גדולות יותר

אטרקציות לקבוצות באילת

ימי גיבוש לחברות באילת טיפוס חבלים
אטרקציות לקבוצות באילת כוללות פעולות אקסטרים , תחרויות טיפוס. כיף ימי ועוד.

אם הדרמתם עד אילת, לא משנה באיזו עונה, מזג אוויר נינוח ושמש יתלוו אליכם במסירות בכל זמן חופשתכם. אילת, בירת הנופש של ישראל, עיר קייט ותיירות, מלכת הערבה , בכל עונה ושעות היממה, רחובותיה המרכזיים אינם ישנים ושדרת הטיילת של אילת הומה וצוהלת. מזג האוויר הרגוע משדל לצאת מהמלון כי מי רוצה לשבת בין הקירות כשהרפתקאות אטרקציות באילת בכל פינה.

אל דאגה אם אתם לא סגורים עדיין על איזה יום גיבוש באילת מתאים לכם לעשות נשמח לייעץ ולפרוס שלל אפשרויות לחבילות " אטרקציות לקבוצות באילת " יש מצב שנמליץ על אטרקציות לחברות באילת בכיוון ספורט על המים, כזה שיפתח לכם החושים ויספק חוויה שתזכרו לכל החיים, אבובי שכיבה באילת, אטלנטיס מציעה סירת טורנדו, סירות מרוץ, השכרת יאכטות, קרייזי שארק, סירות מנוע ועוד. או שנמליץ על אטרקציות לקבוצות באילת ההררית יותר לכיוון ג'יפים, רינג'רים ועוד.

אילת אטרקציות לחברות

אחד הפלוסים הנהדרים של אילת זה שהיא מאפשרת לאורחיה ליהנות ממגוון עצום של עולמות. אם הגעתם בחיפוש אחר שקט ושלווה, זו היא בדיוק העיר בשבילכם. אם אתם מבקשים התנסויות אדירות ומיוחדות בים או במדבר, אילת מציעה את זה גם ובשפע. חובקת את ההרים מחד ונושקת לים מאידך, אילת מציעה אינספור חוויות אקסטרים לקבוצות , ימי גיבוש לחברות , חילוניים או דתיים כאחד. לפעמים אנשים מגיעים מאזור המרכז או הצפון לעיר השמש הבלתי נחה בשביל אך ורק לרבוץ על החוף ולטבול בים, לתת לשמש ללטף ולשכוח מעיסוקי היומיום.

אבל אין ספק שהשילוב המנצח של אילת הוא הרוגע והמנוחה עם אילת אטרקציות לחברות שמביאה רוח שובבה וכיפית. אטלנטיס מזמינה אתכם לנסות סיור ג'יפים בלתי נשכח. אטלנטיס מזמנת לכם טיולי ג'יפים באילת בלתי נשכחים בדיונות המדבריות שמסביב לעיר. זהו סיור מופלא הכולל בתוכו גם טיול רגלי בקניון העמק הנעלם, אורך 4 שעות ותופס את החמה בשעותיה היפות ביותר – השקיעה.

 ימי גיבוש באילת לקבוצות

ימי גיבוש באילת טרקטורוני שטח
מי גיבוש לקבוצות וחברות היא עבודה למומחים. בעלי ניסיון בארגון ימי כיף לחברות באילת ובסביבה

אנשים באים לנפוש באילת בגלל שזו העיר הכי מפנקת בישראל, המקום הכי רחוק אליו אפשר להמלט מהשגרה, מלכת החופשה של ישראל. לאן שלא תיפול העין, העיר מוקפת בטבע מעורר התפעלות הלבוש במשי כחול של שמיים נקיים, דובדבן שבקצפת בשביל הרגשת מנוחה משובחת. חשוב שהחופשה שלכם תהיה תפורה עליכם כי אנשים שונים צריכים חופשה שונה. אטלנטיס מודעת לכך. ימי גיבוש באילת לקבוצות היא אומנות. יש כאלה שרק חולמים על 'ריחוף' בטיילת על סגווי, הדו-אופן העתידני שכולם רוצים לנסות. סגווי אטלנטיס מאפשר טיול ניחותה בעמידה תוך כדי נהיגה במהירות סבירה המאפשרת לכם להתפעל מנופי העיר בלי מאמץ מיותר. קצת יותר מהיר טרקטורונים באילת ויש ימי גיבוש באילת לקבוצות שאוהבות אקסטרים ומים.

למה ימי גיבוש לקבוצות באילת

ימי גיבוש לקבוצות באילת היא דרך מעולה לחיבור ולתיעול שפע האנרגיות וגיבוש הצוות בדרך של כיף. הגעתם לאילת לשבור את שיגרת היומיום? אז למה אתם מחכים! אטלנטיס מציעה התנסויות ש טובות לכולם: ימי גיבוש לקבוצות באילת בצורה מטריפת חושים או משפחות שמבקשות לעשות חיים באופן בטוח ואקטיבי.. תבטחו באטלנטיס, יהיה מדהים ורמות ההתרגשות יספיקו עד לנופש הבא.

לסיכום

כבר עשרים ושלוש שנה אטלנטיס מספקת שירותי ימי גיבוש באילת וחוויות ספורט  – ריגושי אקסטרים למטיילים המגיעים מהארץ ומחו"ל ולא מוגזם להגיד שיש כאלה ה'מכורים' שמגיעים שוב עיר רק בשביל הריגושים של אטלנטיס. למה?די בלהכיר את אורן בשביל להתחבר לסוג החוויה שהאיש מעניק ולמה הוא מעביר את הדבר בצורה כל כך מעולה – הוא נושם את זה, הוא מתלהב מזה והוא ישקיע מקסימום בכדי שאתם תהנו מזה גם.

ימי גיבוש באילת | ימי גיבוש לקבוצות באילת | אטרקציות לחברות באילת | ימי גיבוש לקבוצות באילת | אטרקציות לקבוצות באילת | אילת אטרקציות לחברות | יום גיבוש באילת

ימי גיבוש באילת טרקטורוני שטח

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

החוף של מוש

החוף של מוש: כל הסיבות להגיע אליו במהלך החופשה שלכם!

אחד החופים המומלצים במהלך הביקור באילת הוא החוף של מוש. אם לא די בכך שהכניסה לחוף היא בחינם, יש בה פינות ישיבה שקשה למצוא בחופים אחרים מלבד סיני, וגם מוזיקה ואווירה אחרת מכל מקום אחר. אלה שתי סיבות מצוינות לבקר בחוף לפחות פעם אחת בחופשה, כמו גם העובדה שמדובר בחוף אקולוגי על כל המשתמע מכך.

לקריאה »
בתי קפה באילת: כוס ובתוכה פולי קפה

בתי קפה באילת: הרבה יותר מקפה ומאפה

מגיעים לאילת ומחפשים את בית הקפה המושלם לאתנחתא של בוקר או אחר הצהריים? סידרנו לכם כאן היכרות עם 11 בתי קפה משובחים שמציעים ארוחות בוקר, מאפים, קינוחים ועוד המון דברים טובים. אז אמנם אפשר להגיע לרשתות בתי הקפה המוכרות, אבל דווקא בגזרה המקומית מחכות לכם לא מעט הפתעות ואפשרויות חגיגיות: קפה אופטימי עם מנות חגיגיות

לקריאה »
העיר אילת

מה לעשות באילת?

אין ספק שאילת היא היעד האידיאלי לחופשה מושלמת – מזג אוויר חם כל השנה, ים צלול, בתי מלון מפנקים, שופינג ללא מע"מ והכי חשוב – אטרקציות מהנות. אז אם אתם מתכננים חופשה באילת, עם בת הזוג, החברים או המשפחה והילדים, ומתלבטים מה לעשות בעיר הכי דרומית בארץ, לפניכם אטרקציות באילת שאסור לפספס. לגזור ולשמור. אז

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - ימי גיבוש באילת ישירות מאיתנו